Φίλιππος Χρυσάκης,Ο θα αγωνιστεί σε αγώνα kick boxing στο επερχόμενο THE BATTLE της 1ης Ιουνίου με τον Εngin Tas.



Arena Total Kick Boxing 
Ο Φίλιππος Χρυσάκης προπονητής του Arena kick boxing μας μίλησε για την αναμέτρησή του με τον Βέλγο Albert Mathieu και την κατάκτηση της ζώνης ISU: "Κατ'αρχήν, θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους αθλητές μου που έκαναν υπέροχες εμφανίσεις στην  άρτια οργανωμένη διοργάνωση του κ. Βάλη. 
Σχετικά με τον αγώνα, σίγουρα είμαι ευχαριστημένος με τη νίκη μου., Κατά την διάρκεια του αγώνα βρήκα τα πατήματα μου σχετικά εύκολα και δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν η έλλειψη μαχητικότητας του αντιπάλου γιατί όπως είχα δηλώσει αυτό ήταν ένα μεγάλο τεστ για τον αγώνα μου τον Ιούνιο. Θα προτιμούσα να είχα πιεστεί περισσότερο αλλά το πως θα παίξει ο αντίπαλος δεν είναι κάτι που μπορούμε να το καθορίσουμε. Κατά τα άλλα, είμαι πολύ χαρούμενος για την νέα μου ζώνη και ξεκινάω full προπόνηση.
Κλείνοντας, ευχαριστώ πολύ τον κόσμο μου που με στηρίζει και ανανεώνω το ραντεβού μας την 1 Ιουνίου στο the battle 5".
Να θυμίσουμε ότι ο Φίλιππος Χρυσάκης, θα αγωνιστεί σε αγώνα kick boxing στο επερχόμενο THE BATTLE της 1ης Ιουνίου με τον Εngin Tas.
Info: Λ. Καματερού 96, Καματερό, τηλ. 2102450856

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040