Από τη φίλη Niki Tsekou

Μπορώ και να το πω ως ανέκδοτο της ημέρας! Έχω σκάσει στα γέλια! Η εφορία μου έστειλε χαρτί να πληρώσω 1.100 Ευρώ φόρο για την περιουσία μου, για το έτος 2010. Ως εδώ κανένα αστείο. Το αστείο είναι ότι την περιουσία εγώ την έχω μεταβιβάσει από το 2009 στα παιδιά μου και τα παιδιά μου πληρώνουν φόρο από τότε 
για την περιουσία που τους μεταβίβασα και δεν μου ανήκει από το 2009. Πήγε η λογίστριά μου στην εφορία και διαμαρτυρήθηκε ,αφού τους υπενθύμισε ότι έχουμε καταθέσει από το 2009΄στην εφορία τα συμβόλαια που αποδεικνύουν ότι η περιουσία μου δεν μου ανήκει από τότε οπότε δεν πρέπει να πληρώσω φόρο το 2010 για περιουσία που δεν έχω. Η απάντηση από την εφορία ήταν η εξής:Ναι,τα έχετε φέρει τα συμβόλαια, αλλά δεν μπορούμε να τα βρούμε και να τα ξαναφέρετε για να διορθωθεί το λάθος μας!!!   Για να διορθωθεί το λάθος της εφορίας, θα φάω εγώ τη μισή μου μέρα σήμερα ,να πάω να βγάλω φωτοτυπίες τα συμβόλαια και να τα στείλω ταχιδρομικά στη λογίστριά μου! Για γέλια είναι αυτό το κράτος! Ή μήπως για κλάματα; Το σίγουρο είναι ότι η φράση:" Το κράτος στην υπηρεσία του πολίτη", είναι μαύρο χιούμορ! Καλημέρα, με χαμόγελο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040