Πρώτα η κότα ή το αβγό;





Αθάνατο Ελληνικό Κράτος…………
Καλά, έπεσε γέλιο της αρκούδας στην τράπεζα σήμερα. Σήμερα, που τα ελικόπτερα και τα Ματ στολίζανε το Παγκράτι σαν Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση…. Τώρα, τον Ξηρό ψάχνουνε, την Τρόικα περιμένουν θα σας γελάσω…Μια αξιοπρεπής κυρία, προσπαθούσε να καταλάβει

τι ακριβώς της έλεγε ο διευθυντής…
-Για να σας ανοίξω κυρία μου συνταξιοδοτικό λογαριασμό χρειάζομαι τον αριθμό ή τα χαρτιά που καταθέσατε στον ΟΓΑ.
-Κύριε μου, μου είπαν πως για να καταθέσω τα χαρτιά μου πρέπει να έχω τον αριθμό συνταξιοδοτικού λογαριασμού.
-Ναι αλλά δεν μπορώ ν’ ανοίξω λογαριασμό χωρίς αριθμό πρωτοκόλλου…
-Μα, δεν μου δίνουν αν δεν τους πάω αριθμό λογαριασμού τράπεζας…
Αυτό επί 35΄ που κάθε συναλλαγή είχε παγώσει αφού όλοι πια παρακολουθούσαμε τη γελοία αυτή στιχομυθία. Τελικά η κυρία, πήρε τα γυαλιά της, τα χαρτιά της και πήγε σε….άλλη παραλία να παίξει….
Έτσι μου έμεινε και μένα η απορία. Πρώτα ο αριθμός πρωτο…κόλλου ή πρώτα ο αριθμός λογαριασμού; Πρώτα η κότα ή το αβγό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040