Μανεκέν οι…..ντομάτες!



Σημεία και…τέρατα των (κακών) καιρών μας. Είπα να φάω μια κλασική Ελληνική ντοματοσαλάτα και θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια που είχα φάει πλαστελίνη και… ένα καντάρι ξύλο απ’ την μάνα μου. Ίδια γεύση. Πήγα την άλλη βδομάδα στη λαϊκή, στον ίδιο «παραγωγό» και τον ρώτησα: γιατί καλέ μου άνθρωπε 

οι ντομάτες είναι όλες ίδιες; Γιατί έχουν μέσα τους ξυλάκια σπόρους και νεράκι; Γιατί δεν έχουν γεύση όπως παλιά; Έξαλλος ο λαϊκατζης-παραγωγός ήθελε να μου φέρει το καφάσι κατακέφαλα. Που ζεις κυρία μου; Δεν ξέρεις πως οι ντομάτες ΜΑΣ έρχονται από Σκόπια και Αλβανία; Δεν ξέρεις πως λόγω χρεών οι παραγωγοί δεν καλλιεργούν πια ντομάτα γιατί είναι ασύμφορη; Που ζεις εσύ; Έλα μου ντε, που ζω εγώ; Στον παλιό καλό καιρό που οι κακοτράχαλες ντομάτες, άνισες μεταξύ τους, γέμιζαν με αρώματα την κάθε Ελληνική κουζίνα; Λάθος μου. Έβαλα το κεφάλι κάτω και σκέφτηκα του χρόνου να βάλω μια μεγάλη ζαρντινιέρα και να κάνω τις δικές μου ντοματούλες γιατί, απ’ ότι φαντάζομαι, του χρόνου θα μας εντυπωσιάσουν στις λαϊκές. Οι επιστήμονες στο χώρο της τε­χνολογίας τροφίμων προσπαθούν να φτιάξουν τετράγωνες ντομάτες (γενετικά τροποποιημένες), οι οποίες θα προσαρμόζονται τέλεια στο τετράγωνο σχήμα των σάντουιτς και των χάμπουργκερ που παρασκευάζουν μεγάλες αλυσίδες fast food! ­Κάτι σαν τετραγωνισμός του κύκλου δηλαδή...
Έτσι θα έχουμε πια  καινούργια ποικιλία ντομάτας, τετράγωνη, όμοια ή μια με την άλλη, σαν μανεκέν σε πασαρέλα…… 
Μην σου πω πως μπορεί ν’ αλλάξουν και χρώμα τα…μανεκέν!
-Ένα κιλό μπλε ντοματούλες παρακαλώ που ταιριάζουν με το ροζ τραπεζομάντιλο......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040