Ή κατέβα απ' το τραίνο μου ή καλώς όρισες.....



 

Εντάξει φιλενάδα, ξέρω πως δεν «ψάχνω» αρκετά προ-

κειμένου να αποκτήσω καινούρ-

γιους φίλους ναι,  ανοίγομαι εύκολα και συχνά πυκνά την «πατάω» και ψάχνομαι ναι, κατάντησα «γραφική», κατά τα λεγόμενα σου, με την προχειρότητα και την αφέλεια που αντιμετωπίζω το θέμα μα … μπάστα, έχω κι εγώ τις επιλογές μου.
 Άνοιξα εχτές, Κυριακή βράδυ, τον υπολογιστή μου να δω ποιος με θυμήθηκε Σαββατοκύριακο και είδα με έκπληξη αρκετά αιτήματα φιλίας. Πάνω που ετοιμάστηκα να τα αποδεχθώ, θυμήθηκα τι ακριβώς λέγαμε μεταξύ φακής, ρέγκας και κρασιού και αποφάσισα  να κάνω τον έλεγχό μου. Στους τέσσερις οι τρεις είχαν  αυτή τη φωτογραφία……..
Καλοί μου άνθρωποι, όπως έλεγε ο αλησμόνητος Βέγγος, πώς να κάνω φιλαράκι μου έναν ….ανύπαρκτο; Ή έχεις πονηρούς σκοπούς ή δεν βλέπεσαι…. Αν λοιπόν έχεις πονηρούς σκοπούς κατέβα από το τραίνο της συντροφιάς μου, δεν χωράς. Αν δεν βλέπεσαι μην μασάς, καμία μας δεν είναι η Αφροδίτη της Μήλου και κανείς από τους φίλους ο Απόλλωνας (εκτός του Ρουβά), άρα καλώς όρισες, αλλιώς
αϊ στα τσακίδια εσύ και οι όμοιοι σου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040