Τι σου είναι ο άνθρωπος, μια γελοιογραφία …..




Αν για κάτι είμαι υπερήφανη στη ζωή μου είναι πως κράτησα – όσο μπορούσα- τις αξίες που μου έδωσε η μαμά μου σαν εφόδιο…..
Μου είχε πει : Άσε τους εγωισμούς στην άκρη και όταν έχεις κάνει λάθος
 για κάποιον ή για κάποια επιλογή να το παραδέχεσαι. Αυτό χαρακτηρίζει τους ακέραιους ανθρώπους….
Ακέραια δεν υπήρξα ποτέ. Κακομαθημένη και εγωίστρια μμμμμ μπορεί.
Τώρα όμως που βλέπω πιο ψύχραιμα τα «εφόδια» ναι, όταν κάνω λάθος το παραδέχομαι.
Ας πούμε, π.χ. Κάποιον που γνώρισα πριν καμιά δεκαριά χρόνια τον χαρακτήρισα αριβίστα και φιλοτομαριστή. Ράγισε ανερυθρίαστα καρδιές στο πέρασμά του. Του άρεσε το τραγούδι «για τα λεφτά τα κάνεις όλα». Σήμερα απλά τον λυπάμαι που, όχι μόνον δεν έκανε τίποτα στη ζωή του, όχι μόνο που έφτασε σε σημείο να μην τον σταματάνε στο δρόμο να του εκφράσουν τον θαυμασμό τους μα, παλεύει για τα προς το ζην με κάτι που στο παρελθόν λοιδορούσε. Κούρος και πράσινα άλογα…. Τι κρίμα……
Ακόμα, σχολίασα, πως για να φέρεις την ταμπέλα του δημοσιογράφου πρέπει να έχεις και την ανάλογη παιδεία. Λάθος μου μεγάλο και συγνώμη από τον απαίδευτο  και αστοιχείωτο «δημοσιογράφο» που τον προσκυνάνε βαθυστόχαστοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι προκειμένου να πετύχουν να τους φιλοξενήσει έστω και ένα  τρίλεπτο στην εκπομπή του. Πολιτικοί με σθένος που τους αγνοεί σκόπιμα και ενώ είχε αναγγείλει την παρουσία τους, έκλεισε την εκπομπή αγνοώντας τους. Ε λοιπόν ναι, τον θαυμάζω. Λίγο από τίποτα με μπόλικο καθόλου και ασχολούνται μαζί του όσοι μιλάνε Ελληνικά και όχι μόνο….
Τι σου είναι ο άνθρωπος, μια γελοιογραφία …..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040