Εδώ, στην έρημη πόλη....





«Αχ. Αν ήμουν πλούσιος, πόσα στραβά και ανάποδα θα έβαζα στη θέση τους. Θα έβρισκα το μεγαλύτερο δικηγορικό γραφείο της Αμερικής και θα έκανα μήνυση στο… κράτος! Πως με βάλανε χωρίς καν να με ρωτήσουν στο ευρώ και με πιο δικαίωμα μου κατάστρεψαν

 τη ζωή τη δική μου, των παιδιών μου και των συμπολιτών μου. Με πιο δικαίωμα με γύρισαν 60 χρόνια πίσω.»
Μου είπε χθες βράδυ ο άντρας μου και με προβλημάτισε. Δηλαδή ούτε ένας Έλληνας μέχρι σήμερα δεν είναι δυσαρεστημένος; Ούτε ένας Έλληνας δεν είναι αγανακτισμένος; Ούτε ένας Έλληνας δεν νιώθει ασφυξία  από τα χρέη; Ίσως ο άντρας μου ζει σε άλλη χώρα……… Εγώ απλά ζω εδώ. Στην έρημη πόλη………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040