Κορίτσια, καιρός να…. ραφτούμε !



Πλησιάζει καλοκαιράκι (καλοκαιρά-
κι έχει η καρδιά μου και η αγάπη μου καλοκαιράκι ) που τρα-
γουδούσε κάποτε η εξαίσια τραγουδίστρια Γιοβάννα σε στίχους του Ίκαρου και μουσική Σπήλιου Μεντή, αποσπώντας  
 το Β΄ βραβείο στο φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης το 1960. Αχ, πάλι έφυγα από το θέμα. Λοιπόν κορίτσια, καιρός να … ραφτούμε γιατί θ’ αρχίσουν οι γάμοι και δεν θα προλαβαίνουμε. Τόσο λοιπόν η εγκυμοσύνη, όσο και ο γάμος αποτελούν ευκαιρίες για γιορτή! Κάθε λοιπόν έγκυος νύφη πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, να αισθάνεται υπερήφανη και να απολαύσει όσο περισσότερο μπορεί αυτήν την ξεχωριστή ημέρα της ζωής της. Όλες οι ανύπαντρες Celebrities τριάντα πέντε something,  δηλώνουν σε συνεντεύξεις τύπου :
-πως σας φάνηκε ο πρωταγωνιστής της ταινίας;
-κοίτα, εγώ τώρα, ας ήρθα στην πρεμιέρα, έχω το μυαλό μου στο ότι χτύπησε το βιολογικό ρολόι μου και νιώθω έτοιμη να γίνω μητέρα……
Έτσι, στο εντελώς ξεκούδουνο, νιώθοντας πως όλο και κάποιος επώνυμος θα δει την δήλωση της και θα θελήσει να κρατήσει το ρόλο του πατέρα. Αχ πολύφερνοι γόνοι, δεν φτάνεται για όλες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040