Από Ελένη Κονδύλη

Ενημέρωση 1 για το γιο μου: χτες μια καλή υπάλληλος του νοσοκομείου άγιος σάββας κατέβασε από το διαδίκτυο την εγκύκλιο για τη νοσηλεία στο εξωτερικό. ούτε η ίδια μπορούσε να μου εξηγήσει τι πρέπει να κάνω. τέλος πάντων, είχε επάνω τηλέφωνα, είδατε τι έγραψα στην περασμένη ανακοίνωση.
Πήγα κηφισίας 39, γιατί έτσι έλεγε η εγκύκλιος. εκεί πήρα αριθμό πρωτοκόλλου.
από κει μου είπαν να παω 'ααποστόλου παύλου 18'. ρωτάω πού είναι; -θα σας πει ο θυρωρός. ο θυρωρός λέει: πίσω από το υγεία.

Δεν έχω λεφτά άλλα για ταξί, μια κυρία πάει προς τα κει.
Κατεβαίνω στο υγεία.
Ρωτάω. και τελικά με στέλνουν ακριβώς πίσω από το 'κηφισίας 39'.
εκεί αναζητώ την υπηρεσία, βρίσκω την κυρία που αναφέρεται το όνομά της υπεύθυνη για την υπηρεσία, μου λέει:
- Πώς πήρατε αριθμό πρωτοκόλλου από εκεί;
Αυτοί μου έδωσαν.
- Και γιατί έρχεστε εδώ;
Έτσι μου είπαν να κάνω.
-Πρέπει να πάτε γούναρη 60, στην αγία παρασκευή, αφού μένετε στο χαλάνδρι. αυτοί θα σας δώσουν ένα δικό τους αριθμό πρωτοκόλλου, γιατί αυτός ο αριθμός πρωτοκόλλου που βγάλατε θα μας μπερδέψει τώρα. θα μου στείλουν τα χαρτιά, θα περάσει από επιτροπή, θα το εγκρίνουν.
- Θα προλάβω μέχρι τις 10.10 που έχω ραντεβού στο παρίσι;
ξέρω γω, αν προλάβετε! άμα τρέξετε...
Πάντως, για να έχεις ασφάλεια, πρέπει και να δουλεύεις. να κάνεις τη δουλειά σου. όχι να γυρνάς από δω και από κεί.
Ίσως περισσεύει και το να λες τον πόνο σου.
Κι αν χρησιμοποιούσαμε στη σωστή θέση κοινωνικούς λειτουργούς να βοηθάνε τους ανθρώπους απέναντι στη λερναία ύδρα του κράτους;
Γιατί, κύριε Υπουργέ Υγείας, μη μου πείτε ότι δεν πρόκειται για λερναία ύδρα... βάλτε τη γυναικούλα σας στη θέση μου -χωρίς να ξέρουν ότι είναι η γυναικούλα σας εννοείται!- θα προλάβαινε;
Και να συμπαρασταθεί στο παιδί της, που έχει κι αυτό αγωνία, θα προλάβαινε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040