Ήμουν πιτσιρίκα, όταν κάπου διάβασα την κινέζικη παροιμία :



 ❝Kάνε το καλό και ..κρέμαστο στα σκουπίδια..»Ήμουν πιτσιρίκα, όταν κάπου διάβασα την κινέζικη παροιμία :
❝Κάτσε στην όχθη του ποταμού και περίμενε..
Είναι σίγουρο, ότι θα δείς το πτώμα του εχθρού σου, να περνάει από μπρός σου..❞
Ενθουσιασμένη, την ανέφερα στον πατέρα μου, ο οποίος ήταν κατά κοινή ομολογία ένας Ολύμπιος άνθρωπος, όχι μόνο με κοινωνική καλλιέργεια, αλλά και με εγγενή σοφία.  Και η ελληνική παροιμία λέει :
❝Κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό..❞  μου απάντησε εκείνος.
Καθώς τα χρόνια περνούσαν, η ζωή μου επιβεβαίωνε καί τις δυό σοφές ρήσεις..
Και τους εχθρούς μου πάντα είδα να "πληρώνουν".., και μάλιστα οδυνηρότερα, γιά όσα με επιβουλεύτηκαν..,
όμως το σημαντικότερο, πάντα μου ανταποδόθηκε υπερπολλαπλάσια και το ελάχιστο καλό, που εγνωσμένα ἤ ανεπίγνωστα έκανα..
Από άλλες μεριές συνήθως· όμως μου ανταποδόθηκε..
Και σε στιγμές, που πραγματικά το χρειαζόμουν..
Χρειάστηκε να ωριμάσω περισσότερο όμως, γιά να καταλάβω την αντιδιαστολή, που μου υπογράμμισε ο πατέρας μου.
Το «περίμενε» της κινέζικης παροιμίας, εμπεριέχει μιά μνησικακία.., μιά εκδικητικότητα.., έναν υπολογισμό.., ένα κάποιο «σφίξιμο»..
Το «άστο να πάει» του έλληνα, έχει ένα χουβαρνταλίκι στη ψυχή.., μιάν ανοιχτοσύνη.., μιά πιό ευφρόσυνη διάθεση..
Αυτά θυμήθηκα, πέφτοντας πάνω στην φωτογραφία..
Παρά τις γκρίνιες και τα φοβικά σύνδρομα, που μας ποτίζει η πραγματικότητα των ημερών,
σ΄αυτή τη μικρή Μεγάλη χώρα, δεν πρόκειται να χαθεί ποτέ η Ανθρωπιά !
Μιάν αισιόδοξη Καλημέρα ! παρέα..
Φωτογραφία : Athensville
[Στην Κάνιγγος, κάποιος συστηματικά αφήνει σαντουιτσάκια σε σακούλες στους κάδους]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040