Ή είμαι ψιλοχαζή ή κάποια μου κάνει πλακίτσα…….



Πόσο χαίρομαι που διακρίνω ανάμεσα στους φίλους μου κοφτερά μυαλά που σατιρίζουν, αυτοσαρκά-
ζονται, ανοίγουν την καρδιά τους και μοσχοβολάνε αγιόκλημα και πασχαλιά….
Υπάρχουν όμως και μίζεροι που δεν δέχονται «μύγα στο σπαθί τους»... Εγωπαθείς με υπέρμετρο κριτήριο για το χιούμορ που καλά θα κάνουνε να…..κάτσουνε στ’ αυγά τους γιατί εδώ μπήκαμε να περάσουμε καλά, φιλικά και παρεΐστικα η κατήφεια δεν χωράει. Το ξέρω, γίνομαι κουραστική όταν επαναλαμβάνω πως συνυπάρχουμε να ανταλλάσουμε απόψεις, σκέψεις και όχι για να επιβάλουμε με το ζόρι την


γνώμη μας στους διαδικτυακούς μας φίλους. Αφορμή για τις σημερινές μου σκέψεις είναι ένα μήνυμα που έλαβα από μια … άγνωστη κυρία που μου είπε να αποσύρω τη φωτογραφία της από τον τοίχο μου γιατί δεν θέλει να εκτίθεται……. Την ρώτησα που είναι αναρτημένη να την σβήσω και μου ανταπάντησε πως την έσβησε μόνη της;;;; Ακόμα δεν έχω καταλάβει, πως την ανάρτησα αφού δεν την ξέρω; Πως την έσβησε αφού δεν είχε πρόσβαση στον τοίχο μου; Πια τελικά είναι η ... μίζερη κυρία; Ή είμαι ψιλοχαζή ή κάποια μου κάνει πλακίτσα……. Μεγάλη εβδομάδα έρχεται και πρέπει ν’ αρχίσω να συγχωρώ έστω και ανόητες σκέψεις. Αγάπη  είναι μια πράξη ατέρμονης συγχώρεσης…Καλό Σ/Κ να περάσουμε και μακριά από μας οι μίζεροι και κακοπροαίρετοι  «φίλοι»……….. 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040