Η Ελένη Μενεγάκη σε μια σπάνια συνέντευξη - “Ευτυχία για 'µένα είναι τα παιδιά και η οικογένεια μου”


Είναι ένα από τα πολυσυζη-τημένα πρόσωπα της ελληνικής showbiz και δίνει πολύ σπάνια συνεντεύξεις. Ο λόγος για την Ελένη Μενεγάκη που μίλησε για την πραγματική ευτυχία, την οικογένεια της, τα τηλεοπτικά πράγματα και τη μόδα.
 “Ευτυχία για µένα είναι τα παιδιά µου, η

οικογένεια – συµπεριλαµβάνοντας, σε αυτή τη λέξη όλους όσους θεωρώ εγώ “οικογένειά” µου – το να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε εκτιµούν και σε εµπιστεύονται, το να κάνεις µια δουλειά που σου αρέσει, µε τον τρόπο που σου αρέσει. Ευτυχία είναι να βλέπεις τη θάλασσα, είναι η οµορφιά, η αρµονία, το γέλιο, η ελευθερία – η ελευθερία να κάνεις επιλογές µε τις οποίες διεκδικείς την ευτυχία σου. Όλα αυτά και άλλα πολλά…”, είπε χαρακτηριστικά στο site γνωστής εταιρείας αξεσουάρ με την οποία συνεργάζεται.
Μιλώντας για τα τηλεοπτικά πράγματα, ανέφερε: “Βλέπω ότι αρχίζουν να στήνονται ξανά εκποµπές και σήριαλ και καινούργια πράγµατα και ελπίζω να είναι ένα δείγµα, πως κάνουµε κάποια βήµατα µπροστά, πως η τηλεόραση ανακάµπτει σιγά σιγά. Εγώ πάντα θέλω να τα βλέπω τα πράγµατα αισιόδοξα, από την καλή τους πλευρά. Ό,τι και αν µου συµβαίνει, προσπαθώ να το συγκρίνω µε άλλες εποχές στη ζωή µου, πραγµατικά δύσκολες, για να το βλέπω ασήµαντο και να το ξεπερνάω”.
 Την ίδια ώρα, η Ελένη αποκαλύπτει πως προς το παρόν δεν έχει σχέδια για νέα επιχειρηµατικά ανοίγµατα, όπως έχει ακουστεί: “Για την ώρα δεν µε απασχολεί το µετά. Είµαι υγιής, βρίσκοµαι στον Αlpha, κάνω µια δουλειά που αγαπώ και θα την κάνω – πρώτα ο Θεός – και για τα επόµενα δυό χρόνια. Είναι θαυµάσιο αυτό που ζω τώρα. Γιατί να ασχολούµαι µε το αύριο και να χάνω το σήµερα;”
 Ακόµα και στις στιλιστικές της “ακρότητες” – τις µέρες π.χ. που συνδυάζει πολλά χρώµατα µαζί ή έντονα µοτίβα µε µεγάλα αξεσουάρ σαν να βγήκε από ένα vintage αφιέρωµα στα ‘70’s – δηλώνει πως είναι «απολύτως σοβαρή». Κι απολύτως ελεύθερη.
 “Κάνω αυτό που µου αρέσει και – εκ του αποτελέσµατος – υποθέτω πως αρέσει και σε αρκετούς άλλους. ∆εν θέλω να αισθάνοµαι δεσµευµένη από κάποια “πρότυπα”, ή αν θες κλισέ τηλεοπτικής κοµψότητας, που επινόησαν κάποιοι άλλοι για µένα. Θέλω να φοράω κάθε µέρα αυτό που µε κάνει να νιώθω άνετα και όµορφα µε τον εαυτό µου”, είπε.
Πώς διατηρείται όμως, σε καλή φόρμα;
 “Τα αποτελέσµατα - όχι µόνο στο σώµα, αλλά και στη διάθεσή µου – τα έβλεπα όλο το διάστηµα που έκανα γυµναστική. Και λέω “έκανα”, γιατί τον τελευταίο ενάµισυ µήνα έχω σταµατήσει. Κάποια στιγµή ένιωσα πως χρειαζόµουν ένα διάλειµµα, κι εγώ σε τέτοια θέµατα δεν µε καταπιέζω. Προτιµώ να ακολουθώ τους ρυθµούς µου: θα φάω όποτε πεινάω, θα κοιµηθώ όποτε νυστάζω, θα ξενυχτήσω όποτε µου αρέσει– κι όχι επειδή πρέπει να ακολουθήσω την παρέα µου”.
Πηγή:Tlife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040