Λάκης Λαζόπουλος: «Επέμενα να φέρνω τις κασέτες της εκπομπής 5 λεπτά προτού ξεκινήσει»


O  Λάκης Λαζόπουλος μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα για το βιβλίο του που έχει γράψει, το οποίο έχει ήδη πάρει το δρόμο για το τυπογραφείο, το οποίο αποτελεί περισσότερο μια συλλογή από στιγμές στην μεγάλη καριέρα του και όχι για μια μια αυτοβιογραφία.
Σε αυτό δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην χρόνια κόντρα του με το ΕΣΡ. «Ανέκαθεν έδινα μάχη με τη λογοκρισία, από τα παλιά χρόνια στο MEGA. Από τότε επέμενα να φέρνω τις κασέτες της εκπομπής 5 λεπτά προτού ξεκινήσει και ο όρος αυτός .....

ήταν τόσο απαράβατος που είχε ως αποτέλεσμα να καθυστερήσουμε ενάμιση χρόνο να υπογράψουμε συμβόλαια με τον σταθμό. Δεν έχω ποτέ φέρει αντίρρηση σε όποιον δεν συμφωνεί με τους όρους μου να λύσει τη συνεργασία, αλλά άπαξ και είμαι εκεί θέλω να έχω ελευθερία. Αν ήξερε ο κόσμος τι λογοκρισία και ανελευθερία υπάρχει στον χώρο της τηλεόρασης θα έφριττε -αν ποτέ έβγαιναν επακριβώς τα παρασκήνια»
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Μπορώ επομένως να φανταστώ τι είδους πιέσεις είχαν υποστεί τα κανάλια με τα οποία συνεργάστηκα. Δεν είναι τυχαία η ιστορία με τις συχνότητες, όταν μου έλεγαν ότι πρέπει να μετακινήσω την εκπομπή μου από τις 9 στις 11 επειδή υποτίθεται ήταν κλειδωμένες οι συχνότητες και δεν μπορούσαν να μου δώσουν νούμερα. Και τι έκανε τότε το ΕΣΡ; Αποφάσισε να αποδυναμώσει την εκπομπή μου -κάτι που κάνει πάντα με εκπομπές που του μπαίνουν στο μάτι, επιβάλλοντας πρόστιμα σε ότι βλέπει να έχει πέραση στον κόσμο. Πρόθεσή τους είναι να καταστήσουν άνυδρο το τοπίο ώστε να υπάρχει απλώς ένα στεγνό lifestyle και κατευθυνόμενες ειδήσεις».
Πηγή :tvnea


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040