Παρουσιάστρια είπε: "Ή η Μενεγάκη ή εγώ"......



Καλεσμένος στην εκπομπή Join Us του ΣΚΑΪ ήταν ο Νίκος Μαστοράκης και μίλησε για τις αναμνήσεις του από την τηλεόραση, τη δημιουργία του ΑΝΤ1, αλλά αποκάλυψε το "καυτό" παρασκήνιο του ξεκινήματος της Ελένης Μενεγάκη και την αντίδραση της ....

Πόπης Χατζηδημητρίου.
«Ο Μίνως δεν παίρνει από "όχι". Μάλιστα, χρησιμοποιεί ένα κομμάτι της προσωπικότητάς του που είναι πολύ γοητευτικο - γιατί υπάρχει και ένα άλλο, πολύ αποκρουστικό - για να σε γητεύσει, να σε υπνοτίσει σαν φίδι και να κάνεις ό,τι θέλει. Μετά την πρώτη μας συνάντηση, μου έστελνε συνέχεια φαξ στο Λος Άντζελες, όπου ήμουν, και μου έλεγε "Πρέπει να το κάνεις! To Mega ξεκινάει και αν βγω αργότερα, δεν πρόκειται να κάνω κανάλι". Είπα κάποια στιγμή το "ας παει στο διάολο, θα το κάνω" και ήρθα στην Ελλάδα και βρήκα έναν ΑΝΤ1... έτοιμο! Ήταν ένα VHS βίντεο, στο πάτωμα του προθαλάμου του Κυριακού που έπαιζε μια άγαρμπη τηλεμακέτα που έγραφε "ΑΝΤΕΝΝΑ ΤΕLEVISION". Τότε είπα "Προς Θεού, δεν μπορούμε να πούμε το κανάλι έτσι" και τότε σχεδίασα το... αντενάκι, το σήμα δηλαδή του ΑΝΤ1, και είπε "ω μεγαλοφυές!". Έτσι ξεκίνησε ο ΑΝΤ1 με εμένα και την Πόπη Χατζηδημητρίου σε μια σουίτα του Intercontinental», είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Μαστοράκης.
Όσο για την σχέση του με την Ελένη Μενεγάκη και την ευκαρία που της έδωσε να παρουσιάσει τον Πρωινό καφέ, είπε: «Της έδωσα την πρώτη ευκαιρία. Όταν ήρθε στο πρωινό, επρόκειτο να είναι συμπαρουσιάστρια με την Πόπη Χατζηδημητρίου. Μάλιστα, ο Μίνως μού είπε "τι θα κάνουμε;" γιατί εγώ είπα στην Πόπη ότι θα 'ρθει η Μενεγάκη και εκείνη μου είπε "Ή εκείνη ή εγώ". Τότε είπα στον Μίνωα: "Εγώ που συμπαθώ την Πόπη και την έφτιαξα ως παρουσιάστρια, όποιος πει τη φράση 'ή εκείνος ή εγώ' θα μείνει ο εκείνος και θα φύγει ο... εγώ!" Και έτσι έγινε!».
Πηγή :tvnea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040