Θοδωρής Αθερίδης: «Όταν ακούω το όνομα Σμαράγδα μου έρχεται στο μυαλό…»


 
Με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας «Από έρωτα», ο Θοδωρής Αθερίδης έδωσε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο ρόλο που παίζει η Σμαράγδα Καρύδη στη ζωή του, τα προτερήματά της και τη σχέση τους.
«Έγινα καλύτερος ως άνθρωπος από την έλευση της Σμαράγδας στη ζωή μου. Όταν τα πολύ έξυπνα άτομα κι εκείνοι που θαυμάζεις σε

αναγνωρίζουν, με ένα τρόπο σε αυτοεπιβεβαιώνουν. Ένιωσα τη στήριξη και την ανταπόκριση, που συμβαίνει όταν σε γουστάρουν οι άνθρωποι που γουστάρεις κι εσύ. Αλλά το πιο δυνατό από όλα με τη Σμαράγδα, είναι το παρεάκι», παραδέχτηκε στον Άρη Καβατζίκη και στο περιοδικό Hello ο γνωστός ηθοποιός.
Τι είναι αυτό, όμως, που βρίσκει πιο ωραίο πάνω της; «Η ομορφιά της, αλλά κυρίως το ότι έχει καταλάβει πως λειτουργούν οι άνθρωποι και δεν τους υπερτιμά ούτε τους υποτιμά. Δε στέκεται στην αρνητική τους πλευρά, αλλά μονάχα στη θετική», εξομολογήθηκε και είπε τι είναι αυτό που έχει εκείνη και δεν έχει ο ίδιος: «Ομορφιά παραπανίσια, ενώ δεν έχει πανικούς και φοβίες, όπως εγώ. Έχει, όμως, και πράγματα που χαίρομαι που δεν τα έχω. Είναι φασαριόζα, και όταν ξεβολεύεται, “ανατριχιάζει” το σύμπαν. Εγώ είμαι προσαρμοστικός».
Όσο για το αν σκέφτεται να την καλέσει στην εκπομπή του, «Αργά»: «Όχι, θα γίνουμε ρεζίλι. Θα μας πιάνουν νευρικά γέλια», σημείωσε και αποκάλυψε τι είναι αυτό που του έρχεται στο μυαλό, όταν ακούει το όνομα Σμαράγδα: «Φιλία»
Τέλος, ο Θοδωρής Αθερίδης τόνισε ότι το ωραιότερο δώρο που έχει δεχτεί από την ηθοποιό είναι τη φυσική της παρουσία.
Πηγή: peoplegreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040