Μπαμπούλες – Δαίμονες στον ίδιο θίασο…..




Καλημέρα….
Όταν ήμουνα μικρή, για να φάω το φαγητό μου με φοβίζανε με μπαμπούλες, δράκους και τα λοιπά θλιβερά όντα που σκαρφιζόταν το μυαλό της γιαγιάς μου, παρεμπιπτόντως τζάκι δεν είχαμε. Έτσι κονόμησα τα κιλά μου που τα κουβαλάω μια ζωή ασορτί με τις δίαιτες…. Σήμερα, που τρώω πάντα και τα πάντα, μπήκανε κάποια άλλα θλιβερά όντα στη ζωή μου, η Μέρκελ, ο Γιούνκερ, ο Ντράγκι, ο Ολάντ, ο Ραχόι ακόμα και ο Μοσχοβισή, να μου κουνάνε το δάχτυλο για να με συνετίσουν… Βρε κουτά, που έλεγε κάποτε και η Μαλβίνα, αφού δεν έχω φαγητό να φάω ως προς τι με φοβερίζετε; Και καπάκι σε όλα αυτά τα ευτράπελα, βγαίνει και στην τηλεόραση κάποιος περίεργος που στις δέκα φράσεις οι έντεκα είναι γιουβέτσι – κοκορέτσι!!! και

σχολιάζει κυβερνήσεις και κυβερνόντες με ποιες γνώσεις αφού αυτοαποκαλείται μ@@@@@ς από μόνος του. Αφού «πιάστηκε κοροΐδο ο μ@@@@@ς» έτσι ακριβώς το είπε, πως μπορεί να έχει γνώμη επί παντώς επιστητού; Τέλος πάντων εγώ άμα βρω φαί θα το φάω και κρύψτε πια στο χρονοντούλαπο της ιστορίας όοοολο αυτό το θίασο γιατί το έχω δει το έργο και άντε μην σας πω και το τέλος και χάσετε και το ενδιαφέρων της παράστασης……..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040