Σε σέβομαι, σε θαυμάζω όμως........




Και ενώ άκουγα ειδήσεις για τον υπερήλικα που κυβερνούσε …..σκάφος! βγήκα στο μπαλκόνι να πάρω αέρα από το καταπράσινο άλσος. Χαζεύοντας στο δρόμο τους περαστικούς, είδα μια μερσεντές χρώματος μαύρου, έχω και τον αριθμό της και την φωτογραφία της,  να προσπαθεί να μπει σ’ έναν μονόδρομο ανάποδα και  μια νεαρή μητέρα με το μωρό στο καροτσάκι να προσπαθεί να περάσει μην 
χτυπήσει το μωρό. Μου κίνησε την περιέργεια και έκατσα να δω ποιος ήταν ο «ατάλαντος οδηγός» που είχε ήδη παρκάρει δεύτερη σειρά μπροστά από την pizza fan. Αυτό που είδα με συγκλόνισε. Πρώτα βγήκαν από την θέση του οδηγού δύο δεκανίκια με τρίποδα από κάτω και κατόπιν ένας ανάπηρος σύρθηκε και αφού στηρίχτηκε στα δεκανίκια μπήκε στην  pizza fan.  Εδώ, θέλω να σας πω πως σέβομαι και θαυμάζω τους ανθρώπους που με θάρρος και ψυχικό μεγαλείο, εντάσσονται σε μια ανηλέητη κοινωνία. Θαυμάζω και ζηλεύω που μπορούν να αυτοεξυπηρετούνται χωρίς να δεχτούν την βοήθεια κανενός μα, αυτό που είδα με έβγαλε απ’ τα ρούχα μου. Σε σέβομαι, σε θαυμάζω, σε παραδέχομαι όμως μην με μισείς τόσο ώστε να μην σέβεσαι κι εσύ την διική μου ζωή ή του παιδιού μου.  Η pizza μπορούσε να παραδοθεί στο σπίτι του και μην μου πείτε για να γλυτώσει 2 ευρώ ήρθε να την πάρει μόνος του γιατί όποιος έχει τελευταίου τύπου μερσεντές ε, για δύο ευρώ δεν ρισκάρει να κάνει ατύχημα, γιατί και όταν έφυγε έστριψε στην πλατεία με μεγάλη ταχύτητα χωρίς φλας. Α, ήταν και υπερήλικας με τη… βούλα.
ΥΓ. Συγνώμη για την ποιότητα της φωτογραφίας μα, ξαφνικά, από τον 5ο όροφο........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040