Από το μικρό παράθυρο του υπολογιστή, μπορείς να διακρίνεις το καλό και το κακό, το ψεύτικο και το αληθινό, τις πραγματικές αξίες ή τις επιπόλαιες φανφάρες που υπάρχουν για να γεμίζεις το χρόνο σου.
Στην αρχή το είδα σαν παιχνίδι, κάτι σαν διασκέδαση και φυσικά το διατυμπάνιζα Ήρθε όμως ο κορονόϊος, η καραντίνα, το "Μένουμε σπίτι για το καλό όλων" και άλλαξα άρδην γνώμη... 


 


Εγώ, που νόμιζα πως κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν απασχολείται όλη μέρα με το πληκτρολόγιο, εγώ, που έλεγα πως υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα στη ζωή μας….
Μα, βήμα με το βήμα, άλλαξα γνώμη. Οι επιλογές μου πολλές, ο ενθουσιασμός και η διερεύνηση των φίλων ήταν σαν να ερευνούσα μια έρημη κοιλάδα..
Έτσι έμαθα πολλά. Φίλοι και αγαπημένοι έκαναν την καλημέρα «αγγαρεία» με ένα απλό like σαν … ξεπέτα τύπου… άντε να τελειώνουμε… Άγνωστοι με μηνύματα που έδειχναν αληθινό ενδιαφέρον και τότε …πήρα το μάθημα ζωής στο face book.
Αστέρι λαμπερό του πενταγράμμου, μου έστειλε συνταγή φανουρόπιτας με την κατάλληλη προσευχή για να την φτιάξω! Λαμπερή αγαπημένη σεναριογράφος με άγγιξε με τις μαγικές της φτερούγες με αληθινό σεβασμό στη φιλία! Άγνωστη έως χτες, πολύτιμη φίλη, μου έστειλε τη διεύθυνση του σπιτιού της να πάω να μου κάνει το τραπέζι με φαγητό που μου αρέσει! Φίλη που γνώρισα μια μέρα, μου άνοιξε διάπλατα την καρδιά της. Ακόμα, σε εξώδιο ακολουθία συγγενούς προσώπου, μου έπιασε τρυφερά το χέρι άγνωστη μέχρι χτες επώνυμη φίλη! Έτσι, ένιωσα προνομιούχα. Άφησα τη μιζέρια της αυστηρής απαίτησης από «φίλους και αγαπημένους» και άλλαξα άρδην γνώμη για το face book ακολουθώντας τα σοφά λόγια του Morris Schwartz….Μην προσπαθείς να εντυπωσιάσεις αυτούς που είναι στην κορυφή. Σε περιφρονούν, έτσι κι αλλιώς. Μην προσπαθείς να εντυπωσιάσεις ούτε τους κατωτέρους σου. Μόνο τον φθόνο τους θα κεντρίσεις. Το κυνήγι του γοήτρου δεν θα σε βγάλει πουθενά…
΄Είμαι περήφανοι που είστε φίλοι μου.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040