Δημοσιογράφος σημαίνει πολλά....



....Αν έχετε κάποια αμφιβολία σας παραπέμπω στον Κώδικα Δεοντο-
λογίας των Δημοσιογράφων όπου θα βρείτε πλήρη στοιχεία. Ένα από τα άρθρα λέει: «Να σέβεται την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια και το απαραβίαστο της ιδιωτικής ζωής του ανθρώπου».
Δεν είναι δημοσιογραφία το να ψάχνεις τα 


σκουπίδια του κάθε επώνυμου προκειμένου να βγάλεις κάποιο θέμα.
Τώρα θα μου πείτε γιατί σας τα γράφω όλα αυτά. Γιατί είδα στην τηλεόραση «τύπου» δημοσιογράφους να σατιρίζουν και να ειρωνεύονται γνωστό πρωταγωνιστή που έφυγε από συνέντευξη όταν ρωτήθηκε για την προσωπική του ζωή.
Στο μυαλό μου ήρθε μια συνέντευξη που έκανα πριν αρκετά χρόνια σε μεγάλη τραγουδίστρια για την εφημερίδα «Απογευματινή» συγκεκριμένα για το περιοδικό της «Απογευματινής» «Νυχτερινά». Η εν λόγω τραγουδίστρια, ήρθε στο γραφείο μου σεμνά, καθίσαμε με το καφεδάκι μας και μου είπε: «Εγώ και οι συνεντεύξεις δεν τα πάμε και τόσο καλά. Δεν έτυχε να σπουδάσω και δεν έχω το χάρισμα του λόγου. Άλλα λέω, άλλα καταλαβαίνουν, άλλα γράφουν και δεν μ’ αρέσει το αποτέλεσμα. Θα σου πω τα πάντα για τη ζωή μου, τα πάντα για τις αδυναμίες μου, τα έχεις διαβάσει και από συναδέλφους σου και τα πάντα για τη δουλειά μου και κάνε ότι καταλαβαίνεις».
Φυσικά μου ήρθε ο ουρανός κατακέφαλα όταν μου εκμυστηρεύτηκε πράγματα που ίσως δεν θα τα είχε πει ούτε στον ιερέα της. Έφυγε όσο αθόρυβα είχε έρθει και με άφησε να ψήνομαι στο ζουμί μου για το τι πρέπει και το τι ήθελα να γράψω. Έκανα αυτό που νόμιζα πως εξυπηρετεί την δεοντολογία μου. Το περιοδικό κυκλοφόρησε την Κυριακή. Τη Δευτέρα, μου ήρθε μια ανθοδέσμη που έπιανε όλο το γραφείο μου και μια ανώνυμη  κάρτα που έγραφε … «ευχαριστώ που με σεβάστηκες»….
Ήταν η ωραιότερη μέρα της καριέρας μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040