Γιατί, γιατί, τόσες απορίες και κανείς δεν μου τις λύνει;

Ίσως να μην έχω την εξυπνάδα να καταλαβαίνω κάποια πράγματα, όμως, γι’ αυτό έχω φίλους στο facebook, για να με βοηθάνε να κατανοήσω τα ακατανόητα.

Γιατί, κόψανε το ηλεκτρικό της ηλικιωμένης κυρίας, ενώ σε γνωστό τηλεοπτικό σταθμό, που ο λογαριασμός του υπερβαίνει τετραψήφιο αριθμό, κάνουν την ..πάπια.
Γιατί, η μαμά μου παίρνει 650 ευρώ σύνταξη δουλεύοντας μια ζωή και της κόψανε 200 ευρώ μάλλον το ΕΚΑΣ απ’ ότι κατάλαβα, ενώ δεν έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο και η γυναίκα, ανεπάγγελτη, του κ. υπουργού τάδε, παίρνει 3.000 ευρώ με 5 ακίνητα και αρκετά μετρητά στην τράπεζα;
Γιατί, η Ελληνική Αστυνομία, φυλάει νυχθημερόν κάποια γομάρια και οι κλέφτες μπαινοβγαίνουν ανενόχλητοι σπίτια μας;
Γιατί, δεν υπάρχουν ιδρύματα να φιλοξενήσουν τα τόσα παιδιά-θύματα των ναρκωτικών και τα βλέπω στην οδό Γ. Σεπτεμβρίου να προσπαθούν μέσα στο δρόμο να κάνουν ένεση στο στομάχι τους ή στο λαιμό τους και εγώ να μην μπορώ να κάνω ΤΙΠΟΤΑ.
Γιατί, γιατί, τόσες απορίες και κανείς δεν μου τις λύνει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040