Η συγκλονιστική ομιλία της ηθοποιού Καντέλα Πένια....

Η ηθοποιός Καντέλα Πένια βραβεύτηκε στην χτεσινή απονομή των βραβείων Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Γκόγια. Παρά τον ενθουσιασμό της εκμεταλλεύτηκε τη στιγμή και μίλησε για την κατάσταση στη χώρα της και τα προβλήματα που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια...«Ευχαριστώ πολύ, αυτό σίγουρα δε το περίμενα. Δε ξέρω εάν θα πρέπει να το παραλάβω στα Καταλανικά, ως Καταλανή ηθοποιός που είμαι ή να πώ Thank you very much. I am very very happy», δήλωσε και συνέχισε:
«Θέλω να πω ότι είχα μείνει 3 χρόνια χωρίς δουλειά, ότι μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια είδα τον πατέρα μου να πεθαίνει σε ένα δημόσιο νοσοκομείο όπου δεν υπήρχαν κουβέρτες για να τον σκεπάσουμε, όπου δεν υπήρχε νερό για να πιει έπρεπε να του το φέρνουμε εμείς. Μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια που δεν δούλευα, βγήκε από τα σπλάχνα μου ένα παιδί που δεν ξέρω ποια δημόσια παιδεία το περιμένει. Αυτά τα 3 χρόνια χωρίς δουλειά είδα πώς πεθαίνουν άνθρωποι γιατί δεν έχουν σπίτι, γι'αυτό & τη χαρά αυτής της βραδιάς δεν θα μου την αμαυρώσει κανείς. Σε όποια γλώσσα, από εδώ που βρίσκομαι, ζητώ δουλειά. Εχω ένα παιδί να μεγαλώσω. Ευχαριστώ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040