«Δεν θέλω τον στίχο να μου τον σέρνουν με τα dogs και τα λουκάνικα»

Έξαλλος δηλώνει ο Σταμάτης Κραουνάκης με την αντιγραφή του στίχου του τραγουδιού του «Πάω να πιάσω ουρανό».
Ο τραγουδοποιός υποστηρίζει πως ο στίχος έχει ξαναχρησιμοποιηθεί από την στιχουργό Ελένη Γιαννατσούλια σε τραγούδι που ερμηνεύει ο Γιώργο Γιαννιάς. «Το θεωρώ βλακώδες και σιχαμερό, αλλά δεν θα διαφημίσω και τα αντίγραφα.

 Ένα βράδυ σε ένα σουβλατζίδικο δίπλα στη «Χελώνα» άκουσα κάποιον που μου έμοιαζε με τον Αντώνη Ρέμο να τραγουδάει τον στίχο «Να πιάσω ουρανό» ή κάτι άλλο τέλος πάντων. Ρώτησα τους φίλους αν έχουν ακούσει κάτι τέτοιο και με ενημέρωσαν για τραγούδι των Γιαννιά και Κιάμου, με υπογράφοντες τους στιχουργούς Ελένη Γιαννατσούλια και Θανόπουλο. Την πρώτη τη θεωρώ αξιόλογη, ο δεύτερος μου είναι άγνωστος», λέει στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει: «Στο μεταξύ έμαθα, ότι μηνύω τον Ρέμο, τον οποίο γνωρίζω πολύ πριν γίνει φίρμα. Από πιτσιρικά στο κέντρο «Σκορπιός» στη Θεσσαλονίκη. Τότε έλεγε δικά μου τραγούδια. Τα άλλα τα παιδιά, τον Γιαννιά και τον Κιάμο, τα συμπαθώ. Θεωρώ όμως ότι κάθε βιασμός τέτοιου τύπου δεν προσφέρει σε κανέναν τίποτα. Ο στίχος «Πάω να πιάσω ουρανό» είναι πρωτότυπη και δεν θέλω να μου τον σέρνουν με τα dogs, με τα λουκάνικα και δεν είναι ούτε της Γιαννατσούλια, ούτε του Θανόπουλου. Αφού έχουμε τη δυνατότητα και το θάρρος, εκτός από τη κλοπή και το «κράξιμο» είναι διακαιώμα. Και φυσικά, σκασίλα μου, αν έχει παραγίνει το κακό με την αμορφωσιά και με το δεν κατονομάζω για να μην καρφωθώ'».

Πηγή: gossip-tv.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040