Νομιζα οτι θα υπαρχει εστω σεβασμος......




Για αρχη...να ζητησω συγγνωμη για την ορθογραφια μου.......Ειμαι κορη στρατιωτικου πιλοτου.Ο Μπαμπας μου πεθανε 37 χρονων,οταν εγω ημουνα 16 χρονων.Εζησα στην Ελλαδα αλλα στα 18 μου εφυγα για σπουδες στις Η.Π.Α.Δουλευω εδω κ 20 χρονια.Εχω ματωσει σωματικα κ ψυχικα.Λογω της δουλειας δεν ειχα προσωπικη ζωη.Μετα απο 38 χρονια σαρκικης ζωης
αποφασισαμε με τον αντρα μου να κανουμε οικογενεια στην Ελλαδα.Σημερα λοιπον μου κατασχεσανε τον προσωπικο τραπεζικο λογαριασμο,ο οποιος ειναι αποκλειστηκα για την διαβιωση μου στην Ελλαδα.Εγω επεμενα να γυρισουμε στην Ελλαδα με τον αντρα μου.Νομιζα οτι θα υπαρχει εστω σεβασμος......Αλλα οταν τελικα δεν μπορεις να σεβαστεις ζωντανες ψυχες,τα λογια ειναι περιτα..........Απλα λυπαμαι...Elle  Demi Taylor

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040