Για να σταματήσει πλέον όλη αυτή η ανοησία με το ότι "πούλησαν τα πνευματικά δικαιώματα του Εθνικού μας Ύμνου",

 
 
Για να σταματήσει πλέον όλη αυτή η ανοησία με το ότι

"πούλησαν τα πνευματικά δικαιώματα του Εθνικού μας Ύμνου",
να ενημερώσουμε πως τίποτε τέτοιο δεν έχει γίνει, ούτε πρόκειται να γίνει, γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να γίνει!
Αυτό που έχει συμβεί συνοψίζεται στο εξής:
Αν παίξω εγώ στα πλήκτρα μου ένα μέρος της Μυθωδίας του Βαγγέλη Παπαθανασίου, το 


ηχογραφήσω και το φορτώσω στο youtube με τον τίτλο ΜΥΘΩΔΙΑ δηλώνοντας στο youtube ότι αυτό το βίντεο (και όχι το μουσικό κομμάτι) αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία (ώστε να εισπράττω από τις διαφημίσεις του youtube που παίζουν στην αρχή του βίντεο) και μετά ο Βαγγέλης θέλοντας να κάνει ένα διαφημιστικό ενσωματώσει το βίντεό μου, κατά λάθος, νομίζοντας πως αποτελεί μέρος του δίσκου του, θα του σταλεί ειδοποίηση από το youtube που θα του λέει ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το βίντεο αυτό επειδή αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία ΜΟΥ (!) και πρέπει πρώτα να παίζουν και οι διαφημίσεις σε κάθε χρήση του, ώστε να εισπράξω χρήματα από αυτές!
Αυτό όμως δεν θα σημαίνει ότι εν αγνοία του Βαγγέλη πουλήθηκαν τα πνευματικά δικαιώματα της Μυθωδίας σε εμένα...
Κατανοητόν;
Για όποιον δεν το κατάλαβε παραθέτω μία φωτογραφία που έχει τα αρχικά μου. Αυτό σημαίνει πως αν την χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος μπορώ να του ζητήσω να την αφαιρέσει γιατί δεν μου ζήτησε την άδειά μου. Το ότι έχω γράψει τα αρχικά μου, όμως, σημαίνει ΜΟΝΟ ότι μου ανήκει η συγκεκριμένη φωτογραφία και ΟΧΙ ο ουρανός ή η Σημαία!
Όσοι αναπαράγουν, λοιπόν, αυτή την γελοία είδηση στα blog τους α) είναι εντελώς άσχετοι και ανόητοι
β) είναι συνωμοσιολάγνοι
γ) το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν επισκεψιμότητα για να εισπράττουν από τις διαφημίσεις επενδύοντας στα πατριωτικά σας αισθήματα
δ) όλα τα παραπάνω
Κοινώς, είναι επικίνδυνοι!
Απλά τα πράγματα.
Πηγή -  O EΘNIKOΣ YMNOΣ THΣ EΛΛAΔOΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040