Μέσα στο γενικό μας χάλι, να και η βίλα του Μιχάλη....

 
To ξέρεις βέβαια, πώς οι φήμες που δεν φιμώνονται  
και οι διαδόσεις που κυκλοφορούνε κατά δόσεις,
λέγονται «ράδιο αρβύλα». Και κοίτα σύμπτωση..
Τώρα όχι διαδόσεις, αλλά γεγονότα πραγματικά
και όχι «ράδιο αρβύλα»
έχουν σχέση με του Μιχάλη Λιάπη την οικογενειακή βίλα. Και σαν να μην έφτανε το σκάνδαλο με τις πλαστές πινακίδες, τώρα κάποιοι πάτησαν τη σκανδάλη νέου σκανδάλου
και γίνεται για το σαλέ μεγάλος σάλος.
Ο Μιχάλης Λιάπης, ο σταρ της αγάπης και της πολιτικής ο δράκος, είχε γίνει με ιις πινακίδες ράκος. . Γι’ αυτό ο καημένος πήγε για «ψυχική εκτόνωση» με μια νεαρή καλλονή στη Μαλαισία, στην Κουάλα Λαμπούρ, για να ξεχάσει τα τόσα μπλα-μπλα και τα μπουρ-μπούρ. Με το ίδιο κορίτσι γύρισε στην Αθήνα και πήγε για να γαληνέψει όχι στην Μεγάλη Βρεττανία, 
αλλά στην ωραία Ευρυτανία, στο Μεγάλο Χωριό, όπου έγινε κι εκεί σάλος μεγάλος. . Και για την οικογενειακή του βίλα ήλθε η ώρα
να ξεσπάσει μια νέα μπόρα. Γιατί λένε, πως ο Μιχάλης με τους συγγενείς του κοίτα τι μηχανεύθηκε, τι Μιχαλανεύθηκε:
Το 1992, όταν ήταν υφυπουργός Εμπορίου έδρασε υπογείως
και υπουργείως και εξασφάλισε 10.000.000 δρχ
από το αναπτυξιακό πρόγραμμα της Ευρυτανίας,
για να ανακαινιστεί το οικογενειακό τους σαλέ
και να γίνει τουριστικός ξενώνας. Πήραν τα λεφτά στα κλεφτά, αλλά το σαλέ
ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε σαν ξενώνας και δεν είχε ποτέ πελάτες ΄Ελληνες, Γερμανούς, Αμερικανούς ή Βρετανούς. Πώς να μη μου σαλεύει ο νους; ΄Οσο σκέπτομαι το χάλι μου, τρελαίνομαι Μιχάλη μου.. Γιατί δεν είχα λεφτά αυτές τις μέρες για να ανακαινίσω το σπίτι μου το διατηρητέο που έγινε διατρυπητέο και πήρα σβάρνα τα όρη και τα βουνά για να περάσω τις άγιες άγριες ανήμερες ημέρες σε κάποιο ξενώνα.,να με φιλοξενήσει κοντά στο Καρπενήσι. Γι΄αυτό σκέφτηκα εσένα, Μιχάλη μου, τώρα που η θεία σου η Βασιλική έχει δηλώσει ότι είναι η μόνη δικαιούχος της επιδότησης για να γίνει το σαλέ σας ξενώνας και η μόνη υπεύθυνη για τις ενοικιάσεις.
Τώρα, μετά το θάνατο του συζύγου της και θείου σου, μεταβίβασε τα ποσοστά της σε σένα.
Δεν ξέρω πόσο σωστά είναι τα ποσοστά,
αλλά τώρα είναι ευκαιρία για σένα, να αποδείξεις
ότι δέχεσαι πελάτες στο σαλέ σου. Κάνε μου λοιπόν τη χάρη, να μου νοικιάσεις σε καλή τιμή στο σαλέ σου όχι μια σουίτα, αλλά έστω μια..σοφίτα. Και στείλε μου ένα μίνι μήνυμα:
«- ΄Εχω έτοιμo Bar-Bar for you 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040