Δεν θέλω Greco Maskara.......




Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
Που τα πες με το πρώτο σου το γάλα…..
Έτσι μου καρφώθηκε στο μυαλό μου απ’ το πρωί και είμαι σε δύσκολη θέση. Όλους σας αγαπώ, είστε το παρεάκι μου όμως, δεν μπορώ να σας ψηφίσω όλους για πολλούς λόγους. Βασικά, μένω Αθήνα και δυσκολεύομαι να ψηφίσω εκτός περιφέρειας. Μετά, μου τάζετε λαγούς με πετραχήλια και δεν είδα κάποιον από 
σας να πράττει έργα και όχι λόγια. Ύστερα, τόσααααα λεφτά για προεκλογικές μπαρούφες, τόσα φυλλάδια και αφίσες που βρώμησαν πεζοδρόμια και δρόμους θα μπορούσαν να ταΐσουν άπορα παιδιά που πεινάνε στα σχολεία… Ακόμα και οι ώρες που τρώτε στα κανάλια, είναι χρήμα που το στερείτε  από ανθρώπους που το έχουν μεγάλη ανάγκη. Πήρα λοιπόν την απόφαση ότι θα ψηφίσω κάποιον που δεν έκανε προεκλογικό τζερτζελέ με πάρτι και πυροτεχνήματα, κάποιον που μπορεί να πράττει και όχι να τσακώνεται μ’ αυτούς που αύριο θα δώσουν τα χέρια για να συγχαρούν ο ένας τον άλλον. Δεν θέλω  Greco Maskara να με φροντίζει, θέλω μόνον αυτόν που ενδιαφέρεται, αυτόν που μπορεί να κάνει τη διαφορά……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040