Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής «κατεβαίνει» βουλευτής.....


Στη λίστα με τους celebrities που «κατεβαίνουν» στον πολιτικό στίβο μπαίνει ο Βαλάντης, που, μιας και έχει χαθεί από τα πολλά τα φώτα, σκέφτηκε να τον... θυμηθούμε όπως πρώτα!
Ο γνωστός τραγουδιστής (ναι, εκείνος που έλεγε σουξέ όπως

τα «Στο Ασανσέρ», «Ακροβατώ», «Ομολογώ» και «Εγώ Θέλω», πρώην σύζυγος της Έλενα Γκρέκου, πατέρας τριών παιδιών από τρεις διαφορετικές συντρόφους), ανακοίνωσε με συνέντευξή του ότι θα είναι υποψήφιος στον τόπο καταγωγής του, τα Δωδεκάνησα κι ας έχουμε ακόμα μήηηηνες ολόκληρους μπροστά μας, μέχρι να στηθούν οι κάλπες.
«Η απόφασή μου δεν πηγάζει από ενδεχόμενη εκπλήρωση μιας προσωπικής μου ματαιοδοξίας, ούτε και από επιθυμία να εξυπηρετήσω συμφέροντα συγκεκριμένα. Ο μόνος λόγος είναι η βαθιά μου θλίψη για την εικόνα που παρουσιάζει αυτή τη στιγμή ο τόπος μου και η ενδόμυχη, ειλικρινής και ανιδιοτελής επιθυμία μου για τη δημιουργία καλύτερων προοπτικών για το μέλλον της Ρόδου και της Δωδεκανήσου», δήλωσε στην εφημερίδα «Ροδιακή» ο Βαλάντης, προσθέτοντας τα «κλασσικά» περί προβλημάτων που απαιτούν λύσεις και περί απραξίας των προηγουμένων.
Αν και ο τραγουδιστής δεν αποκάλυψε με ποιό κόμμα θα είναι υποψήφιος, επεσήμανε ότι δεν θα είναι κάποιο ακραίο και κατέληξε: «είμαι σε συζητήσεις, θα ασχοληθώ και θα ενώσω τη δύναμή μου με ανθρώπους που έχουν το ίδιο όραμα μ΄ εμένα».
Πηγή :star



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040