Ποιος αποκάλυψε: «Από τη δημόσια τηλεόραση μου χρωστάνε 2.500.000 ευρώ σε ακάλυπτες επιταγές»;

 
 
Έχει εργαστεί για χρόνια στην τηλεόραση, σημειώνοντας μεγάλες επιτυχίες μέσα από τις δουλειές του. Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο γνωστός σκηνοθέτης εξήγησε τους λόγους που δε θέλει να στείλει κάποια πρόταση στη δημόσια τηλεόραση και τώρα την ΝΕΡΙΤ.
«Πρέπει να έχεις γνωριμίες, να είσαι της «παρέας», ειδάλλως εκπομπή δεν παίρνεις. Γι' αυτό και ποτέ




δεν σκέφτηκα, δεν μπήκα καν στον πειρασμό να καταθέσω εκεί πρότασή μου για εκπομπή ή σίριαλ», δήλωσε ο Όμηρος Ευστρατιάδης σε καθημερινή εφημερίδα και συνέχισε: «Από συνεργασίες μου χρωστάνε 2.500.000 ευρώ σε ακάλυπτες επιταγές, προτιμώ να παραμείνω σταθερός στις αξίες μου, παρά να κάνω πράγματα που χλευάζω και δεν μου το επιτρέπουν ο χαρακτήρας και τα πιστεύω μου».
Πηγή :gova stileto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040