Η Ναταλία Δραγούμη σοκάρει: Αποκαλύπτει ποιος την παρενόχλησε σεξουαλικά στα 12 της....


Ιδιαίτερα αποκαλυπτική και εξίσου σοκαριστική ήταν στην τελευταία της συνέντευξη η ηθοποιός Ναταλία Δραγούμη, η οποία εξομολογήθηκε ότι όταν ήταν παιδί είχε δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση.
«Αρκετές φορές έχω νιώσει άβολα στον χώρο

της δουλειάς από σεξουαλική παρενόχληση, αλλά και με περίεργες προτάσεις. Όμως θα σου πω κάτι: την πρώτη σεξουαλική παρενόχληση τη δέχτηκα όταν πήγαινα στο σχολείο, στα 12, από φιλικό πρόσωπο της οικογένειάς μου, και άλλη μία στα 15, από φίλο μου που ήταν μεγαλύτερός μου. Στη δεύτερη, μάλιστα, περίπτωση ένιωσα πιο έντονα την πίεση, ήταν πιο επιθετικός», είπε χαρακτηριστικά.
Η Ναταλία Δραγούμη πρόσθεσε ότι είχε αποκαλύψει το συμβάν στους γονείς της, οι οποίοι έγιναν έξαλλοι. «Εγινε χαμός, γιατί ήταν φίλος της οικογένειας που έμπαινε στο σπίτι μας. Από τότε δεν του μίλησε ποτέ κανείς. Δεν πήγαμε στην Αστυνομία. Τώρα, αν βάλω τον εαυτό μου στη θέση της κόρης μου, μου έρχεται να πάω να τον σκοτώσω!», ανέφερε.Πηγή:iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040