Είναι πως βλέπει κανείς τα πράγματα….



Ο ένας τα βλέπει έτσι, ο άλλος τα βλέπει αλλιώς. Οι πολιτικοί μας, (ο Θεός να τους κάνει ανθρώπους), βλέπουν πως για να αναδειχθούν σε αρχηγούς πολιτικού κόμματος, πρέπει να βάλω εγώ το χέρι στην τσέπη μου, (πριν μου το βάλουνε με θράσος αυτοί), να βγάλω 3 ευρώ, (το καθημερινό ψωμί μου), να πάω και
να τους ψηφήσω….
Εγώ πάλι, θα τους εκτιμούσα, ίσως, αν βάζανε αυτοί το χέρι στην δικοί τους τσέπη και οργανώνανε κοινοτικά συσσίτια για τους ψηφοφόρους τους που τους πετάξανε σε γωνιές του δρόμου, άστεγους, με στραπατσαρισμένοι την αξιοπρέπειά τους, να ψάχνουν στους κάδους σκουπιδιών για να βρουν κάτι να φάνε. Ακόμα, για τα παιδιά που τόσο τα νοιάζονται, να μαζευόντουσαν (αυτοί και τα κιλά τους) και να προσφέρανε φαγητό να μην λιποθυμάνε στο διάλλειμα από πείνα…..
Ουτοπίες. Ο καθ’ ένας την πάρτη του. Αυτοί τα βλέπουν έτσι, εγώ ο @@@@@@ πάντα τα βλέπω αλλιώς……..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040