Ίσως να είμαι ηλίθια μα, δεν καταλαβαίνω ……




 Που φυσικά και θα είμαι μια και δεν καταλαβαίνω από νόμους, παραγράφους και κωδικούς νόμων που στηρίζονται πάντα σε ψηφισμένα από υπουργούς νομοσχέδια….
Εγώ, η απλή νομοταγής πολίτης, που θέλω καθαρό και υγειές το Άλσος Παγκρατίου. Άλσος Παγκρατίου 
Τα 25 πιο εγκαταλελειμμένα στρέμματα πρασίνου στο κέντρο της Αθήνας. Αποτελεί το νέο πεδίο μάχης οικολόγων και τοπικών αρχόντων. Το Άλσος μετράει πάνω από 100 χρόνια ζωής, αφού δημιουργήθηκε το 1902 από τον τότε δήμαρχο Σπύρο Μερκούρη.
Σ’ αυτό το Άλσος, δεν θέλω να βλέπω βελόνες από δύστυχα πλάσματα που προσπαθούν να βρουν ευφορία σε άλλες διαστάσεις, σε ψεύτικους παράδεισους και να σε ρωτάει το μικρό σου «ποιος είναι άρρωστος στο πάρκο και του κάνουν ενέσεις»; Που δίπλα σε παιδότοπο με κούνιες όταν σουρουπώσει, κάτι «περίεργοι» τύποι με θολό μάτι χώνονται ανάμεσα στους θάμνους και ικανοποιούν τα βρώμικα  ένστικτά  τους και ώσπου να καλέσεις την αστυνομία έχουν εξαφανιστεί. Που τους πείραζε λέει το αναψυκτήριο και το μικρό θεατράκι όπου έδινε τις παραστάσεις του το φημισμένο «Ελεύθερο Θέατρο» και τα ξήλωσαν για να μην χαλάσει η αισθητική του πάρκου. Αν τώρα δεν χαλάει η αισθητική τους που ότι λογής μεθυσμένοι βγαίνοντας απ’ τα μπαράκια της πλατείας Πλαστήρα, που διανυκτερεύουν, αρχίζουν να ασχημονούν να βρίζονται να….. σε σκαλάκια πολυκατοικιών τότε μάλλον εγώ είμαι ηλίθια.  Εγώ, η απλή νομοταγής πολίτης, που πήγα σινεμά στο Ζάππειο και πέρασα μέσα από σκοτάδια γιατί όλα τα φώτα του Ζαππείου στο Άλσος είναι σβηστά, εκτός των λίγα φώτα που έχει το σινεμά απ’ έξω. Ευτυχώς που ένας ευγενέστατος νεαρός είχε φακό και φώτιζε το δρόμο σε καμιά εικοσαριά ανθρώπους που πήγαιναν σαν συμμορία δίπλα δίπλα για να μην φοβόνται.  Όταν ρώτησα που πρέπει να αποταθώ προκειμένου να βαδίζω ασφαλής στο Ζάππειο ή να καθίσω λίγο στο παγκάκι του Άλσους Παγκρατίου να ξεκουραστώ, μου είπαν ότι δεν ανήκουν τα άλση και τα πάρκα στο Δήμο μα, στο υπουργείο πολιτισμού. Αν είναι έτσι ο πολιτισμός ας μείνω απολίτιστη, ηλίθια και απολίτιστη….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040