Η Ισραηλινή ηθοποιός Μεϊτάλ Ντοχάν δήλωσε, «Είναι δύσκολο να είσαι με έναν τόσο ηλικιωμένο άνδρα, ήταν και τσιγκούνης»




 
Την αιτία χωρισμού με τον σύντροφό της, τον διάσημο ηθοποιό Αλ Πατσίνο, αποκάλυψε η πρώην -πλέον- σύντροφός του.
«Είναι δύσκολο να είσαι με έναν τόσο ηλικιωμένο άνδρα, ήταν και τσιγκούνης» 


Μετά από δύο χρόνια σχέσης, η 43χρονη Ισραηλινή ηθοποιός Μεϊτάλ Ντοχάν  κατάλαβε πως ο Αλ είναι ηλικιωμένος, τόσον καιρό τον έβλεπε σαν.... τζόβενο!




 Όταν "έκλεισε" η στρόφιγγα που έβγαζε λεφτά τότε, είδε ξαφνικά την ηλικία του και ...φρίκαρε.
Καλέ, που βαδίζω με έναν ηλικιωμένο; Τι θα πει ο κόσμος; Θα νομίζουν πως είμαι μαζί του για τα λεφτά εγώ που απλά τον αγάπησα. Εγώ που τον βοήθησα στα Όσκαρ

 να σηκωθεί, εγώ που θέλω πάντα το καλό του, εγώ που δυο χρόνια δεν του ζήτησα τίποτα, χρυσαφικό περίμενα λουλούδια έπαιρνα.... Μπάστα,  τον αγαπάω, τον εκτιμώ, και χαίρομαι που ήμουν δίπλα του όταν με χρειάστηκε αλλά, ελπίζω να μείνουμε δύο καλοί φίλοι».  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040