«Είναι πιο γουρούνα και από το γουρούνι».......

Ξανά μανά τα ίδια! Όταν βγαίνουν τα οικογενειακά στην επικαιρότητα πέφτει γέλιο!
Η Καίτη Γκρέυ ξεσπά ξανά, κατά της Αγγελικής Ηλιάδη και της καταλογίζει αδιαφορία και αχαριστία.
«Είναι πιο γουρούνα και από το γουρούνι» δηλώνει η μεγάλη λαϊκή ερμηνεύτρια και η κόντρα με την εγγονή της ξαναφουντώνει. Οι σχέσεις τους άλλωστε ποτέ δεν ήταν μόνιμα καλές. Δεν είναι η πρώτη φορά που γιαγιά και εγγονή έχουν διαφορές μεταξύ τους. «Βρισκόμουν έντεκα ολόκληρες μέρες στο νοσοκομείο και η Αγγελική δεν πήρε ούτε ένα τηλέφωνο για να ρωτήσει τι κάνω.

 Μετά από τόσο που της στάθηκα που ήμουν δίπλα της στις κηδείες, στις καταστάσεις που πέρασε με τον Μπάμπη Λαζαρίδη. Εγώ ήμουν η μάνα της, ο πατέρας της, τα πάντα» δήλωσε στο Ciao η Καίτη Γκρέυ και συνέχισε: «Ήρθε πολύς κόσμος όταν το μάθανε, αλλά όχι η εγγονή μου. Αυτός που έρχεται πού τακτικά και με βλέπει από τους καλλιτέχνες είναι ο Γιώργος Μαργαρίτης. Το κορίτσι δεν ξέρει τι θέλει από την ζωή του. Κριμα… Πριν από περίπου ένα χρόνο είχε έρθει με το παιδί (τον γιο της, Μπαμπίνο) και μετά δεν ξαναπάτησε καθόλου. Μόνο εγώ της στάθηκα όταν ήταν στον δρόμο. Να λεφτά, να αυτά, πάντα ήμουν δίπλα της. Και τότε εγώ τα «χάλασα» με τον γιο μου. Αυτή τώρα αγάπησε μαζί τους. Αυτή είναι πιο γουρούνα και από το γουρούνι! Τα έβαλε με την μάνα της, με τον πατέρα της. Με όλο τον κόσμο τα έβαλε για τον Μπάμπη Λαζαρίδη, επειδή έκανε την δουλειά της. Δεν έχει ευαισθησίες , τίποτα δεν έχει αυτή η γυναίκα. Και πόσο της στάθηκα εγώ.» Όσο για τον Μπάμπη Λαζαρίδη, η Καίτη Γκρέυ ανέφερε: «Κρίμα ήταν. Εγώ τον αγαπούσα πολύ. Θεός σχωρέσ’ τον. Και μένα με αγαπούσε πάρα πολύ. Τον θάψαμε στην Καβάλα και από τότε δεν πήγε η Αγγελική ούτε μια φορά να ανάψει ένα κερί στον τάφο του. Πείτε μου, αυτό τι δείχνει;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040