Χρόνια Πολλά Μανούλα....

"Ήρωες Ανάμεσά μας". Η κοινωνική αποστολή του ΑΝΤ1 που έχει σαν πρωταρχικό στόχο να αναδείξει ξεχωριστούς ανθρώπους που φροντίζουν μέσα από την καθημερινότητα και τις πράξεις τους να μας δίνουν ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο. Τους ανθρώπους αυτούς που αποδεικνύουν καθημερινά πως το "Εμείς" μπορεί να είναι ανώτερο από το "Εγώ", θα γνωρίσουμε μέσα απ’ τα μάτια του Σάκη Ρουβά. Μέσα από μία σειρά πέντε αφιερωμάτων, ο πιο αγαπημένος Έλληνας καλλιτέχνης που έχει διακριθεί για την κοινωνική του δράση, θα είναι ο οδηγός μας σε ένα οδοιπορικό στη ζωή και το έργο 10 ανθρώπων σε όλη την Ελλάδα που διαθέτουν το χρόνο, το συναίσθημα και την ψυχή τους για να προσφέρουν χωρίς να επιζητούν αντίκρισμα ή αναγνώριση.
Το διάβασα, το ξαναδιάβασα και σκέφτηκα πως μπορώ κι εγώ να υποδείξω ποιος είναι ο Ήρωας που μου σημάδεψε τη ζωή μου. Μια Ηρωίδα που θυσίασε το «εγώ» και δεν το έκανε «εμείς», το έκανε «εσύ»! Είναι η μητέρα μου που, από τα 27 της χρόνια, μια καλομαθημένη με πιάνο και γαλλικά στην κυριολεξία, πήρε στα χέρια της το τιμόνι μιας ζωής φρουρώντας την να γίνει σημαντική σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία. Αρνήθηκε να αφήσει το μεγάλωμά μου στην οικογένεια του εκλιπόντος πατέρα μου που και χρήματα είχαν και μπορούσαν και ήθελαν. Ήθελε να έχει μόνον εκείνη την ευθύνη μου. Ακόμα και παράνομη δουλειά έκανε, Bookmaker (ή bookie) O Bookmaker βγάζει αποδόσεις και οι πελάτες αγοράζουν τα σημεία με το ανάλογο ρίσκο και αναμενόμενα κέρδη. Τα χρόνια πέρασαν, ποτέ δεν ένοιωσα πως μεγάλωσα σε μονογονική οικογένεια, είχα πάντα ότι ζητούσα και έφτασα 18 χρονών να καταλάβω πως τη λέξη μπαμπάς δεν την είπα ποτέ. Η δική μου «Ηρωίδα», με πάντρεψε με γάμους που άφησαν εποχή, μου στάθηκε οικονομικά στα διαζύγιά μου, μου έφερε ανοιξιάτικη πνοή στα μουντά πρωινά μου και όταν χρειάστηκε να μεταφερθώ στο εξωτερικό για λόγους υγείας, ήταν πάντα εκεί, με τη ζεστασιά της και το πορτοφόλι γεμάτο, να δώσει και τον εαυτό της ακόμα για να γίνω καλά. Μου πρόσφερε αξιοπρέπεια να μην απαιτώ μα να ξέρω να δίνω. Και μόνο γι’ αυτή την αξιοπρέπεια, είναι η δική μου «Ηρωίδα». Εύχομαι να υπάρχει για πολλά ακόμα χρόνια στη ζωή μου, να μου δίνει τα μαθήματα αξιοπρέπειας και φροντίδας, έστω κι αν δεν μπορεί πια να είναι ο αρχηγός που πάντα ήτανε!
Χρόνια Πολλά Μανούλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040