Ο Θέμης .... έχει κέφια....

Πρωί- πρωί το βρήκα στο Inbox μου. απο τον φεισμπουκικό φίλο μου, Σωκράτη Σ.
Το δημοσιοποιώ για να μη με ρωτάτε
Πάω στις 22:30 με μια φίλη στο ταμείο του γυάλινου. (Δεν ήξερα για την ματαίωση)
Με ρωτάει η ταμίας,
-Έχετε κλείσει τραπέζι;
-Όχι, στο μπαρ θα κάτσουμε.
Πληρώνουμε και μας λέει να πάμε κάτω.
Βλέπω την αίθουσα σχεδόν άδεια. Παραξενεύτηκα αλλά δεν έδωσα σημασία.
Μας υποδέχεται ο μετρ και μας προτείνει να κάτσουμε σε τραπέζι χωρίς να πληρώσουμε παραπάνω. Το δέχτηκα.
Μας προτέινει που να κάτσουμε.
Η φίλη μου κάθεται κι εγώ πηγαίνω και ρωτάω τον μετρ που είχε απομακρυνθεί και ήταν μαζί με έναν άλλον.
-Ποια στιγμή είναι καλύτερα να μιλήσω με τον κο Ανδρεάδη;
-Ποιον Ανδρεάδη;
-Το Θέμη, απαντώ εγώ.
-Το Χάρη εννοείτε;
-Το Θέμη Ανδρεάδη, εννοώ παιδιά.
-Ξέρετε δεν τραγουδάει εδώ ο Ανδρεάδης.
-Και που τραγουδάει;
-Στον πάνω όροφο, μου απαντάει ο μετρ.
-Ε, να πάμε στον πάνω όροφο.
-Δεν θα τραγουδήσει σήμερα, λόγω τεχνικού προβλήματος.
-Και γιατί μας στείλατε κάτω και δεν μας ενημερώσατε στην είσοδο;
-Παράβλεψη της κοπέλας στο ταμείο. Αν δεν θέλετε να καθήσετε να ακουσετε το ''τ'αδε'' συγκρότημα -ούτε θυμάμαι ποιο μου είπαν- μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα, είπε ο μετρ.
Και φυσικά, μου επέστρεψαν τα χρήματα και φύγαμε.
Απλά στο αναφέρω γιατί η αντιμετώπιση αυτή είναι τουλάχιστον αντιεπαγγελματική από πλευράς τους.......
Κι ήθελα πολύ να σε γνωρίσω....
Ελπίζω την επόμενη φορά, και φρόντισε να ειναι σύντομα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040