Βάλε, το κόκκινο φουστάνι, εκείνο που σε κάνει, να μοιάζεις πυρκαγιά....


Διαφωνώ με τη θεματολογία της εκπομπής μου
Η κριτική του Άρη Καβατζίκη προς την Ελεονώρα Mελέτη και την εκπομπή της για το γεγονός ότι στη χθεσινή της εκπομπή είχε σαν θέμα τις δηλώσεις της μητέρας του Μπάμπη Λαζαρίδη, έδωσε την ευκαιρία στην παρουσιάστρια να εκστομίσει κάτι που ξάφνιασε.

Όταν λοιπόν άκουσε τον Καβατζίκη να λέει ότι υπάρχουν κάποια όρια που δεν πρέπει να ξεπερνώνται και πως ξέρει ότι η Ελεονώρα διαφωνεί, αλλά παρ' όλα αυτά το έπαιξε το θέμα, τότε πήρε την εξής αφοπλιστική απάντηση: «Αφού βρε Άρη μου με πας τρελά κι επειδή με ξέρεις και το έχουμε συζητήσει, τότε θα ξέρεις ότι εγώ διαφωνώ με το 100% της θεματολογίας της εκπομπής μου, αλλά τι σημαίνει ότι δεν θα παρουσιάσω την εκπομπή; Ξεχνάμε κάποια πράγματα. Τι σημαίνει ρεπορτάζ, ο Άρης πρέπει να το θυμάται, εμπλέκονται πολλοί. Ξεχνάμε ότι είμαι παρουσιάστρια και αν κάποιος ενοχλείται μπορεί να κινηθεί νομικά. Τουλάχιστον, να μην τα σχολιάζουν τα ρεπορτάζ μας τότε, να μην αυτοακυρώνονται».
Και δεν έμεινε εκεί, αλλά πέρασε και στην ειρωνεία και όταν ήταν να παίξει το υπερηχογράφημα της Αγγελικής Ηλιάδη είπε στον Θέμη Μάλλη στο κοντρόλ: «Θέλετε να μοιράσετε τις συντακτικές ομάδες των πρωινών να πάρετε άδεια αν μπορούμε να παίξουμε το υπερηχογράφημα και μόλις δώσουν όλοι έγκριση από τον Καβατζίκη μέχρι τον Κωστόπουλο πείτε μας να το ξέρουμε».
Πηγή: koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040