Αποκάλυψη Κορκολή: «Eίχα καρκίνο! Ήταν σοκαριστικό όταν το έμαθα»


Για την μεγάλη περιπέτεια της υγειάς του, όταν έμαθε ότι έγινε καρκίνο μίλησε ο Στέφανος Κορκολής.

«Το μεγάλο μου πρόβλημα ήταν ότι έπαθα καρκίνο. Ήταν σοκαριστικό τις πρώτες μέρες όταν το έμαθα, ένα είδος καρκίνου που είναι για μεγαλύτερες ηλικίες και 100% ιάσιμος. Έκανα

τις θεραπείες μου, λίγο επώδυνες. Το κυριότερο όμως είναι πως σταμάτησα το τσιγάρο, γιατί αυτό μου το δημιούργησε. Παιδιά κόψτε το τσιγάρο, εγώ κάπνιζα τέσσερα πακέτα τη μέρα, την πάτησα και δεν χρειάζεται να την πατήσετε και εσείς. Πήγα στο ηλεκτρονικό τσιγάρο. Μια χαρά είμαι. Νιώθω τεράστια διαφορά. Όταν συνειδητοποίησα την καταστροφή που έχω κάνει στον οργανισμό μου τόσα χρόνια που κάπνιζα αποφάσισα να το αλλάξω. Είμαι καλά πια, το πρόλαβα, όλα θεραπεύονται αν πάμε εγκαίρως και το προλάβουμε», αποκάλυψε στην εκπομπή «Το πρωινό».
Πηγή: gossip-tv.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040