Ας παραδειγματίζονται οι νεότεροι…….


Άλις Κούπερ: Δεν θα κάνω μια ζωή που θα με στείλει στον τάφο
Αλλάζει ο άνθρωπος, ειδικά αν έχει πατήσει τα 66 χρόνια και έχει κάνει μια ζωή σαν του Άλις Κούπερ. Ο "άρχοντας του σκότους", όπως τον έχουν χαρακτηρίσει, αποφάσισε να δώσει τέλος στις καταχρήσεις και να αλλάξει ρότα. Δεν τον

ενδιαφέρει να είναι το κατεστραμμένο παιδί της ροκ και να κάνει άσωτη ζωή όπως αυτή που αφηγείται το ντοκιμαντέρ το οποίο κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες υπό τον τίτλο "Super Duper Alice Cooper".
"Είμαι τουλάχιστον τρία χρόνια καθαρός από ουσίες και τώρα βλέπω τα πράγματα γύρω μου διαφορετικά. Δεν θέλω να χάσω κάτι από τον Άλις Κούπερ, αλλά δεν επιθυμώ να κάνω μια ζωή που θα με στείλει στον τάφο, όπως τον Τζιμ Μόρισον, τον Κιθ Μουν και τόσους άλλους" εξομολογείται στην ιταλική εφημερίδα "Λα Ρεπούμπλικα". Τώρα πια οι δαίμονές του τον κυριεύουν όταν ανεβαίνει στη σκηνή και τον εγκαταλείπουν αμέσως μόλις σβήσουν τα φώτα.
"Στη σκηνή γίνομαι Χάνιμπαλ Λέκτερ, αλλά μόλις κατέβω είμαι πάλι ένας καλός άνθρωπος" λέει. Δεν παραπονιέται για τις εμπειρίες που αξιώθηκε να αποκτήσει ως ίνδαλμα της μουσικής, αλλά βρίσκεται σε σημείο καμπής και αναρωτιέται: "Έχεις όλο τον κόσμο στα πόδια σου, αλλά δεν ξέρεις τι είναι σημαντικό και τι όχι τελικά. 'Αλλαξα τον τρόπο που ζούσα, όμως όχι τον χαρακτήρα μου". Άλλωστε πιστεύει ότι έχει πολλά ακόμη να δώσει στη μουσική και τους θαυμαστές του: "Νομίζω ότι δεν έχω γράψει ακόμη το καλύτερό μου τραγούδι και δεν έχω δώσει ακόμη την καλύτερή μου συναυλία. Θέλω να κάνω κάτι νέο, διαφορετικό, πάντα μέσα στο πλαίσιο του σκληρού ροκ".
Πηγή: Τα Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040