«Μπήκαν κλέφτες στο σπίτι μου»........


Περιπέτεια έζησε η γνωστή ηθοποιός Νόνικα Γαληνέα.
Η ηθοποιός βρέθηκε για την παράσταση των φίλων της στο θέατρο και μίλησε για την πρόσφατη περιπέτεια που είχε, όταν στα τέλη καλοκαιριου, κλεφτες μπήκαν στο σπίτι της και αφαίρεσαν κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας.
«Ναι την είχα την περιπέτεια. Προσπαθώ να το ξεχάσω όμως. Πάντα όταν σου συμβαίνει ...

κάτι κακό σκέφτεσαι ότι θα μπορούσε να είναι κάτι χειρότερο. Αυτή είναι μια μεγάλη παρηγοριά και είναι ο μόνος τρόπος για να το αντιμετωπίσεις. Δεν ήμουν σπίτι και αυτό νομίζω ότι ήταν πολύ μεγάλη τύχη για μένα. Αλλά εκείνη την ώρα, κράτησε πολύ ώρα μέχρι να συνειδητοποιήσω πόσα πράγματα έλειπαν. Ήμουν πάρα πολύ ψύχραιμη, τόσο πολύ που αναρωτιέμαι αν είμαι αναίσθητη και το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να μην πάθει η υγεία μου κάτι»
Πηγή :zappit


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040