Όχι, δεν θέλω να πληρώσω…….




ΕΡΤ και πράσινα άλογα. Είπα να μην ασχοληθώ καθόλου με το θέμα μα επειδή σε κάθε λογαριασμό της ΔΕΗ (έτσι δεν την λένε ακόμα;) πληρώνω με … ιδρώτα και αίμα το χαράτσι της, είμαι υποχρεωμένη να εκφράσω την γνώμη μου για την λερναία ύδρα, ουπς την ΕΡΤ ήθελα να πω.
Λοιπόν, η αλήθεια είναι πως

 όταν είδα στα… κάγκελα (όχι αυτά που νομίζεται, τα άλλα) τις δημοφιλείς κυρίες, πρώην φίλες νομίζω, με τα δωδεκάποντα να διαμαρτύρονται για το μαύρο (όχι το χάλι, πάντα παρεξηγείτε αυτά που γράφω) της ΕΡΤ, μέσα μου πόνεσα και σκέφτηκα πόσες οικογένειες θα πεινάσουν, καταράστηκα για μια ακόμα φορά την κυβέρνηση και πήρα την πικρή απόφαση αν βγάλουν το μαύρο θα βλέπω και ΕΡΤ.  Το μαύρο βγήκε, η κυβέρνηση έπεσε, η άλλη ήρθε, οι σκληρά εργαζόμενοι της ΕΡΤ πήγαν στις θέσεις τους και το …. Γαϊτανάκι συνεχίζετε. Μα, για να σοβαρευτώ λίγο, το κρατικό κανάλι είναι για τα μπάζα. Αν μια χώρα ήθελε να λέει με αξιοπρέπεια πως έχει κρατικό κανάλι με ήθος και εκπαίδευση αυτό είναι το κανάλι της  Βουλής. Παρ’ όλο που λόγο προσωπικών θεμάτων έχω τύψεις και εμπάθεια, δεν μπορώ να παραβλέψω πως και εκπαιδευτικό είναι και σταθερό στις ώρες του και παρουσιάζει στιγμές από το κοινοβούλιο που είναι και ο σκοπός του και δεν θρέφει τόοοοοσους μη χρήσιμους (δεν είπα εγώ άχρηστους) που δεν μπορούν να κάνουν μια εσωτερική παραγωγή και αναθέτουν σε εξωτερικούς παραγωγούς που εγώ τους πληρώνω, να μου πουν πως μπορώ να κρατήσω την πολυθρόνα του παππού μου και να την κάνω τραπεζάκι! Ναι, καλά διαβάσατε, είδα «Από αγκάθι ρόδο» με τον Γιώργο  Πυρπασόπουλο όπου δημιουργοί; εμπνέονται από τα «απόβλητα» του πολιτισμού μας, δημιουργώντας καινούργια, συναρπαστικά, ευφυή προϊόντα…
Να θυμίσουμε ότι αυτή είναι η δεύτερη παρουσίαση εκπομπής που κάνει ο ηθοποιός καθώς το 2008 είχε παρουσιάσει στο MEGA το τηλεπαιχνίδι «Μια τρύπα στο νερό»… που δεν το λες και ό,τι καλύτερο πέρασε από το τηλεοπτικό τοπίο.
Τώρα όμως ανέλαβε την εκπομπή και την οποία η διοίκηση της ΕΡΤ έχει εγκρίνει την παραγωγή 12 επεισοδίων με συνολικό κόστος 116.112 ευρώ, όπερ σημαίνει ότι το κάθε επεισόδιο κοστίζει 9.676 ευρώ. Όχι ρε φίλε, δεν θέλω να πληρώνω αυτά τα, άντε να μην πω γιατί ως ηθοποιό τον συμπαθω………



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040