Προς τον αγαπητό κ. Σταρόβα........




Αγαπητέ μα, πολύ αγαπητέ μου κ. Δημήτρη Σταρόβα, υπέροχε μουσικέ και υπομονετικέ μου άνθρωπε….
Εξεπλάγην όταν άκουσα την συνεργασία σας σε τηλεοπτική εκπομπή με τον κ. Αρναούτογλου μα, σκέφτηκα, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος… Εμπλακήκατε σε ζοφερά παιχνίδια, συνοδεύσατε με την κιθάρα σας
 άφωνους και άφωνες με το λυγμό του κλαυσίγελου στη φωνή σας μα, το κατανοώ πως κάτι πρέπει να κάνει ο καθένας μας προκειμένου να βγάλει το ψωμί του και το τυράκι του ενίοτε… Όμως παρασυρθήκατε αρκετά από την στιγμή που αποκτήσατε και σχέση. Δεν σας πέρασε ποτέ από το μυαλό πως εμείς που σας ανεχθήκαμε, από βιρτουόζο κιθαρίστα, να «παίζετε» μεταμορφωμένος σε καρικατούρα, ρόλους που δεν αναδεικνύουν το χιούμορ σας και ναι, περιμέναμε λίγη σοβαρότητα από εσάς; Δεν σας πέρασε ποτέ από το μυαλό σας πως μας αφήνει παγερά αδιάφορους το αν ανεβείτε τα σκαλιά της εκκλησίας ή του δημαρχείου στο πλευρό της αγαπημένης σας συντρόφου κ. Σταθάκη; Ακόμα, δεν σας πέρασε ποτέ από το μυαλό σας πως κάπου μπορεί η συγκεκριμένη κυρία να …τρομάξει ακούγοντας πως είναι γυναίκα με αρ@@@α.......  Στην ερώτηση αν σκοπεύατε να ντυθείτε ξανά γαμπρός, που σας έκανε καταξιωμένος δημοσιογράφος, απαντήσατε αστειευόμενος: «Έχω ήδη παντρευτεί δύο φορές. Τώρα που το σκέφτομαι ο τρίτος μου γάμος θα ήταν με άνδρα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο». Αγαπητέ μου κ. Σταρόβα, μήπως να το μαζεύατε λιγάκι το θέμα Full in love story;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040