Άνευ λόγου……






 

Ναι, καλά διαβάσατε, άνευ λόγου ταλαιπωρούμε επί ματαίω τα έργα του Γιάννη Δαλιανίδη.  Βασικά να συστηθώ. Δεν είμαι κριτικός θεάτρου, ούτε κριτής ταλέντων; Είμαι μια απλή 



τηλεθεάτρια που «μπούκωσα» πια με τα ελληνικά έργα που προβάλλονται καθημερινά στα υπάρχοντα κανάλια και επειδή είμαι μαζοχίστρια, έβαλα και cosmote tv μην μου ξεφύγει και κανένας διάλογος που δεν τον έχω μάθει απ’ έξω και να τρέχουμε.
Αν, λέμε, αν θέλω να το ρίξω και λίγο έξω, πάω και κανένα θέατρο να ….ξεσκάσει ο καναπές μου.
Την περασμένη θεατρική σεζόν είδα το γοργόνες και μάγκες στο Θέατρο Broadway, σε θεατρική διασκευή – σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη, ο οποίος πρωταγωνιστούσε κι όλας.  Στεναχωρήθηκα με τον  «φολ κλορ» ρόλο του Γιάννη Βογιατζή μα, δεν ήρθα εδώ να μιλήσω για τις αστοχίες της παρελθούσης σεζόν.
Αυτή τη σεζόν, η Βroadway Show Productions, έπειτα από την μεγάλη καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία της παράστασης «ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΕΣ», παρουσιάζει 47 χρόνια μετά, το αξεπέραστο μιούζικαλ της Φίνος Φιλμ «ΜΑΡΙΧΟΥΑΝΑ STOP!» σε θεατρική  διασκευή και σκηνοθεσία ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΑΛΑΡΗ, σε μια μεγαλειώδη υπερπαραγωγή με 30μελή θίασο και ζωντανή ορχήστρα, σηματοδοτώντας την επιστροφή στο θέατρο του θρυλικού ερμηνευτή ΤΟΛΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ!
Πρωταγωνιστούν: Ντορέττα Παπαδημητρίου, Γιώργος Βάλαρης, Θανάσης Βισκαδουράκης, Μαρία Ανδρούτσου, Ευθύμης Ζησάκης, Βίκυ Κουλιανού, Μαριέλλα Σαββίδου, Βαλέρια  Κουρούπη
Συμμετέχουν: Φωτεινή Ντεμίρη, Πέτρος Ξεκούκης
Στο ρόλο της Πολίν η Μαρία Ιωαννίδου
Τα τραγούδια της ταινίας ερμηνεύει ζωντανά στην σκηνή
ο ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ που απ’ ότι βλέπω είναι σίγουρα η χρονιά του. Κάτι Ηρώδειο,  κάτι θέατρο επιστροφή στα παλιά. Αυτό όμως που με χαλάει είναι το ρόλο του μπριλάντε ζεν πρεμιέρ – κωμικού Γιώργου Πάντζα, την αέρινη ομορφιά της Ζωΐτσας, την σεξ- αφέλεια της κυρίας Καραγιάννη, την «αύρα» του Χρόνη, το χορευτικό της κυρίας Ανουσάκη, τον αξέχαστο μοναδικό Σειληνό, ποιος μπορεί να ερμηνεύσει;
Όχι, δεν θα το δω για να μην χάσω την ροζ illusion των νεανικών μου χρόνων. Εξ άλλου τους διαλόγους τους ξέρω ήδη απ’ έξω κι ανακατωτά….

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040