Λοιπόν το σκέφτηκα! Θα κάνω επανάσταση.....




Λέω αυτό το τριήμερο να κάνω επανάσταση. Να βγάλω την οργή από μέσα μου και να αποστασιοποιηθώ από την tv. Να μην θέλω

 να βγάλω χολή από τα εσώψυχα μου για τον γιατρό – πιλότο μαϊμού που είναι ο χειρότερος δολοφόνος ψυχών, να μην μάθω αν κοιμήθηκε ή αν έφαγε η κοπελιά που κατέστρεψε μια ζωή (η δικιά της ήτανε κατεστραμμένη από καιρό) και τώρα κοιτάει με παραμύθια να την βγάλει καθαρή που, έτσι θα γίνει στο τέλος, αφού είχε «φροντίσει» να μαζέψει λεφτά για τον πιο ακριβό δικηγόρο της αγοράς.






Τέλος να πάω να εξομολογηθώ για όλες τις βίαιες σκέψεις που μου περνάνε από το μυαλό για την απαγωγέα τις μικρής Μαρκέλλας που για μένα θέλει κρέμασμα σε κεντρική πλατεία σαν μιαρό σκουλήκι.
Και φυσικά, κλείνοντας την
tv θα γλιτώσω και από τους βάρβαρους ρεπόρτερ που δεν κοιτάνε να μάθουν να χειρίζονται την ελληνική γλώσσα, το αγγλικό τους μάρανε, μα χώνουν και το μικρόφωνο στη μούρη του κάθε ενός που θα βρεθεί μπροστά τους και ρωτάνε με αγωνία….
‘εσείς τι λέτε; Ήτανε δολοφόνος ο συγκάτοικος σας’;
Δεν μένω εδώ κυρία μου…
‘Δεν μπορεί, κάτι θα έχετε ακούσει’
Άει στο καλό κυρά μου
Άει στο… καλό λοιπόν
tv να νιώσω και λίγο άνθρωπος….  


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040