Δεν ξέρω... αν κάποια θέλει να κάνει το μέτωπο σαγόνι

Χωρίς καμιά έμπνευση……..
Πας που πας κυρά μου στον πλαστικό, δεν έχεις καμιά έμπνευση στο τι θέλεις να μοιάσεις; Όλες μα, όλες ίδιες γίνεστε; Φουσκωτά χειλάκια, τεράστια στήθη, πεταχτά μήλα, κάτι σαν τις αδερφές τις Ραλαού στην τελική. Εντάξει, όλες οι γυναίκες θέλουν να μοιάζουν νεότερες μα όχι όμως και μεταξύ τους, αυτό δεν είναι δράμα, κωμωδία είναι. Βλέπεις κάποια τραγουδίστρια και νομίζεις ότι είναι γνωστή παρουσιάστρια κεντρικού δελτίου. Τσίτα το μάγουλο. Από έκφραση δε, ας το να πάει ας το, μούμιες! Λίγο γελάκι ψεύτικο και ξανά στο αυστηρό ύφος με το φρύδι ψηλά, εκεί έκατσε, και η ζωή συνεχίζετε! «Δεν θέλω το σαγόνι να πάει στο μέτωπο», είπε η γνωστή ηθοποιός Τζούλια Ρόμπερτς  δηλώνει ότι απέχει από το μπότοξ λόγω των παιδιών της.
Η 44χρονη σταρ,   δήλωσε στο Access Hollywood ότι δεν επιθυμεί να αλλάξει το πρόσωπό της. Δεν επιθυμεί να κάνει κάποια επέμβαση διότι πιστεύει ότι κάτι τέτοιο θα επηρεάσει τη σχέση της με τα παιδιά της. «Έχω τρία παιδιά τα οποία θα ήθελα να καταλαβαίνουν κάθε μου συναίσθημα από το πρόσωπό μου την κάθε στιγμή», δήλωσε με νόημα. Δεν κατηγορεί και δεν κρίνει τις γυναίκες που κάνουν ενέσεις μπότοξ, έστω και αν δεν μπορούν να κουνήσουν τα χείλη τους... «Δεν ξέρω... αν κάποια θέλει να κάνει το μέτωπο σαγόνι ποιά είμαι εγώ να πω το αντίθετο ... αν θα της φέρει ευτυχία ... με το καλό».  Τώρα, δεν ξέρω, μα νομίζω πως η Τζούλια Ρόμπερτς ήταν η πρωτοπόρος του μπότοξ χειλιών, νομίζω!
        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040