"Δεν είχα πρόταση για σειρά. Προφανώς θυμούνται τα απαγορευτικά κασέ μου..."




«Να πάρω τι; Τα ψίχουλα που δίνουν;»









Η Άννα Παναγιωτοπούλου φέτος πρωταγωνιστεί στο μιούζικαλ «Άννυ» στο θέατρο «Ακροπόλ και υποδύεται τη μις Χάνιγκαν. Η ηθοποιός σε συνέντευξή της στον Βασίλη Μπουζιώτη και στην εφημερίδα Real μίλησε για την αποχή της από την τηλεόραση, την ανάγκη να βρίσκεται στη δουλειά μετά και τη μείωση της σύνταξης της, αλλά και τις πρόσφατες δηλώσεις της πως παίρνει χάπια...
Κάποιοι θα περίμεναν πως ζεις «ντόλτσε βίτα» για να παίξω και με τον τίτλο της σειράς στην οποία πρωταγωνιστούσες και έγραψε τη δική της ιστορία...
Ποια ντόλτσε βίτα; Πλάκα κάνεις; Μου... πετσόκοψαν τη σύνταξη, με γδέρνει η εφορία και δεν έχω πια την «πολυτέλεια» να κάτσω και να μη δουλέψω. Δουλεύω για να επιβιώσω. Έχω υποχρεώσεις, οικογένεια. Και το καλοκαίρι δε με βλέπω να κάθομαι! Γι'αυτό θα νοικιάσω το σπίτι στην Τήνο. Με βαριά καρδιά, βέβαια... Αλλά τι να κάνω; Πρέπει να δουλέψω και θα δουλέψω.
Θα μπορούσες να κάνεις τηλεόραση;
Να πάρω τι; Τα ψίχουλα που δίνουν; Κι από την άλλη, μεγάλωσα πολύ, δεν μπορώ να κάνω και θέατρο και τηλεόραση και δεν πρόκειται να την αφήσω τη σκηνή για να κάνω μια σειρά... Ποτέ δεν ήταν προτεραιότητα μου η τηλεόραση. Την αγάπησα μέσα από τη «Μαντάμ Σουσού, τις «Τρεις Χάριτες», το «Ντόλτσε Βίτα», αλλά δεν ήταν ο μεγάλος έρωτας μου! Ο έρωτας ήταν και είναι πάντα το θέατρο.
Σου έχουν κάνει πρόταση για κάποια σειρά;
Όχι, δεν μου έχουν κάνει. Προφανώς γιατί θυμούνται τα παλιά απαγορευτικά κασέ μου.
Βγήκες στην εκπομπή του Θοδωρή Αθερίδη και είπες ότι πάσχεις από κατάθλιψη και ότι παίρνεις χάπια, με αποτέλεσμα να γίνει μεγάλος ντόρος!
Γιατί, παιδιά; Υπάρχει Ελληνας που δεν έχει κατάθλιψη σήμερα με όσα συμβαίνουν; Υπάρχει; Όλοι οι Έλληνες είμαστε σε κατάθλιψη! Βαρια! Όσο για μένα, κατάθλιψη έχω, δεν είμαι άρρωστη να πεθάνω! Χρόνια τώρα παίρνω χάπια που με κάνουν και νιώθω καλύτερα.
Πηγή : zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040