Xρυσούλα Διαβάτη: Γύρισε την πλάτη και έφυγε εκνευρισμένη!


«Ποιο περιστατικό; Μα δεν είχα κανέναν περιστατικό με τον κύριο αυτόν. Εγώ για άλλα πράγματα μίλησα. Πάλι τα μπερδέψατε; Εγώ δε μίλησα για τον εαυτό μου. Εγώ όπως καταλαβαίνετε είμαι στη δύση της καριέρας μου. Δε μιλάω για το μέλλον μου. Δεν με ενδιαφέρει το μέλλον μου. Μιλάω για αυτούς που έπονται. Κι αν θέλουν να το καταλάβουν ας

υποστηρίξουν κι εκείνοι. Μου είπε κάποιος κυρία Διαβάτη ανοίξατε την τρύπα του φιδιού. Λοιπόν τώρα ας βγει το φίδι και φίδι που τους έφαγε. Με φαντάζεστε να πάω στην πίστα και να κάνω δεν ξέρω κι εγώ τι; Δεν θα είμαι γελοία; Θα με δεχτούν;» έλεγε η ηθοποιός Χρυσούλα Διαβάτη σχετικα με τη θέση που υποστήριξε τη βραδιά των βραβείων Κάρολος Κουν αλλά και μετέπειτα στις δηλώσεις που ακολούθησαν.
Σε σχετική ερώτηση του Γρηγόρη Μπάκα για το αν έπρεπε να βραβευτεί ο Σάκης Ρουβάς, η ηθοποιός ξέσπασε και έφυγε γυρνώντας την πλάτη στους δημοσιογράφους.
«Δεν ξέρω μη μου λέτε... Μπορείτε να σταματήσετε να μιλάτε για αυτό το όνομα;»
Πηγή :zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040