Πως λέμε Μαντάμ Σουσού; Καμία σχέση…..

Από μικρή έχω μάθει να γνωρίζω τους ανθρώπους σε σούπερ μάρκετ και σε καφετερίες. Γυναίκα ούσα, δεν  μπορούσα να πάω στο καφενείο να πιω καφεδάκι με τους οικοδόμους και τους συνταξιούχους που πολύ θα το ήθελα, το παραδοσιακό καφενείο!  Έτσι, αφουγκράζομαι τον παλμό της κοινωνίας μας από μέρη που υπάρχει κόσμος. Έτσι χθες πήγα στο Α.Β. να προμηθευτώ και….του πουλιού το γάλα! Στο ψυγείο με τα γάλατα, δύο εκ διαμέτρου αντίθετες κυρίες κοιτούσαν τις τιμές και σχολίαζαν πόσο έχουν ανέβει από την περασμένη εβδομάδα. Η μία με Gussi μοκασίνια, Coco Channel  τσαντάκι και η άλλη με μια φόρμα γυμναστικής, μάλλον από καλάθια της λαϊκής σχολίαζαν και τα πολιτικά γεγονότα. Η κυρία Gussi, γνωστή από τα περιοδικά life styli, παντρεμένη με φραγκάτο άντρα, που σήμερα, νεόπτωχος,  παίρνει κοινωνική σύνταξη 350 ευρώ, ήταν αναστατωμένη.
-Αγράμματος ο λαός σήμερα. Αν βρε κουτό φύγουμε απ’ το ευρώ, θα γυρίσουμε πίσω στο 1980- 1985 που τότε πείναγε ο κόσμος. Την άκουγε η κυρία του καλαθιού και ρώτησε,
- Τι δουλειά κάνετε σήμερα; Πόσα ευρώ το μήνα παίρνεται;
-Μα, εγώ δεν δούλεψα ποτέ. Στην οικογένειά μου καμία γυναίκα δεν δούλευε, έχω μάθει πιάνο, γαλλικά, αγγλικά ανέθρεψα τα δύο μου παιδιά και φυσικά savoir vivre που μάλλον στερείτε  ο κόσμος σήμερα.

- Και με ποιο δικαίωμα κυρία μου εκφέρεται εσείς γνώμη; Ρώτησα εγώ που παρακολουθούσα τη συζήτηση.
-Γνωριζόμαστε;
-Όχι μαντάμ μα, γνωρίζω την κυρία Ανθούλα που με βοηθάει στο σπίτι. Αγωνίστρια  μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Το πρωί καθαρίστρια σε σχολείο, μετά τροχονόμος στα παιδάκια που σχολάνε, μετά κρατάει ένα παιδάκι και τα Σάββατα πηγαίνει σε σπίτια. Μεγαλώνει μόνη της έναν αυριανό στρατιώτη, αυριανό πολίτη και τον σπουδάζει μόνη της. Αυτή λοιπόν είναι η μόνη που μπορεί να έχει άποψη για το τι συμφέρει να γίνει στη χώρα της και όχι εσείς που είστε βάρος στην κοινωνία.
-Λυπάμαι μα, με ποιο δικαίωμα μου απευθύνεται το λόγο αφού ούτε καν δεν είχατε την ευπρέπεια να μου συστηθείτε;
-Κυρία μου, είμαι κάποια που εκνευρίζετε με τον απέραντο εγωισμό τον ανθρώπων που νομίζουν πως μπορούν να έχουν άποψη για το αν πρέπει να έχουμε ευρώ ή δραχμή τη στιγμή που δεν ίδρωσαν να βγάλουν λίγα χρήματα δικά τους και στηρίζονται σε ξένες πλάτες ρητορεύοντας για το δικό μας καλό. Στην αγορά και στην βιοπάλη πρέπει να έχουν γνώμη οι άνθρωποι και όχι από τον καναπέ τους βλέποντας τηλεόραση.
Ουφ, τα είπα, πήρα την κυρία Ανθούλα αγκαζέ και πήγαμε προς τα ταμεία.
Μαρίνα Λουκάκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδαράς Γλυφαδα Νικόλαος Μπαφέτης 24 ώρες άμεση εξυπηρέτηση. Τηλ: 2109600990

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ

Κλειδαράς Αργυρούπολη άνοιγμα πόρτας, άνοιγμα αυτοκινήτου 24 ώρες. Τηλ: 210 9904040